ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخ‌پوشان به لحاظ روانی مشکل دارند نه به لحاظ انگیزشی/ استوکس از نیمکت‌نشینی ناراحت است/ پرسپولیس در دفاع و حمله مشکل دارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۵:۰۹:۲۷
کد خبر: ۹۶۸۱۶۹
سرخ‌پوشان به لحاظ روانی مشکل دارند نه به لحاظ انگیزشی/ استوکس از نیمکت‌نشینی ناراحت است/ پرسپولیس در دفاع و حمله مشکل دارد
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: شرایط تیم به گونه‌ای است که با آمدن گل‌محمدی و تغییراتی که تیم داشته است باید منتظر ماند و دید پرسپولیس در ادامه راه چگونه عمل می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم اسدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس مقابل سپاهان به خبرنگار برنا گفت: به نظر من پرسپولیس به لحاظ روانی مشکل دارد نه به لحاظ انگیزشی و در حال حاضر نیز باید از تیم حمایت شود.

وی افزود: شرایط تیم به گونه‌ای است که با آمدن گل‌محمدی و تغییراتی که تیم داشته است باید منتظر ماند و دید پرسپولیس در ادامه راه چگونه عمل می‌کند. البته ما نزدیک تیم نیستیم تا ببینیم مشکلات در چه حدی است و چگونه می‌توان تیم را به روند خوب خود بازگرداند.

هافبک اسبق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون سوالی درباره موضوع انگیزه در بازیکنان اظهار داشت: زمانی است که یک بازیکن خیلی خوب روی نیمکت داریم و آنگاه شرایط بازی دادن به او ایجاد نمی‌شود تا وی انگیزه‌ای برای گرفتن ترکیب فیکس داشته باشد. ضمن اینکه شاید بخشی از مشکلات تیم بحث مالی باشد که باشگاه باید حل کنند اما آنچه که مسلم است این است که ما در حمله و دفاع مشکلاتی داریم. آیا در این چند بازی ما به این نتیجه نرسیدیم که اوساگونا مهاجم تأثیرگذاری نیست و اگر قرار بود این مهاجم گلزن و شش دانگ باشد، نباید در این چند بازی خود را نشان می‌داد؟!

اسدی در ادامه عنوان کرد: من شنیدم استوکس در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است، آیا دقیقا می‌دانید مشکل او چیست؟ شاید استوکس از نیمکت‌نشینی ناراحت است. به نظر من استوکس سطح فنی خود را نشان داد و سطح بالایی دارد و باید دید مشکل او چیست و برطرفش کرد.

او با اشاره به این نکته که برانکو بسیاری از بازیکنان بزرگ را به راحتی از پرسپولیس کنار گذاشت، تصریح کرد: این کار برانکو برای این نبود که بگوید من با بازیکن بزرگ مشکل دارم، برای این بود که به دیگران بگوید اگر بخواهم کسی را از تیم حذف کنم با هیچکس تعارف ندارم.

پیشکسوت پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به اینکه سیدجلال برای خط دفاع یک نعمت است، تصریح کرد: نام پرسپولیس آنقدر بزرگ است که نباید برخی صحبت‌ها و انتقالات مطرح شود. ما نیز از دور فقط می‌توانیم در همین حد به بیان دیدگاه‌های خود بپردازیم واقعیت درباره این تیم این است که پرسپولیس جدا از بحث آسیا در رقابت‌های لیگ‌برتر، صلابت و صلاحیت قهرمانی را دارد و می تواند در ادامه بازی ها برای چهارمین بار پیاپی به عنوان نخست دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز