شهرخودرو مشهد ۲-نفت مسجد سلیمان یک؛

نفت بازی برده را در دقیقه ۹۳ واگذار کرد/ شهرخودرو جانشین استقلال شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۰:۰۵
کد خبر: ۹۶۸۶۰۹
نفت بازی برده را در دقیقه ۹۳ واگذار کرد/ شهرخودرو جانشین استقلال شد
تیم شهر خودرو با نتیجه 2 بر 1 مقابل نفت مسجد سلیمان به برد دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار معوقه تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و نفت مسجد سلیمان که به دلیل حضور تیم مشهدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به امروز موکول شده، از ساعت 15:30 در ورزشگاه  امام رضا (ع) مشهد آغاز و تیم شهرخودرو موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشتند.

ترکیب شهرخودرو:

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، روح‌الله سیف‌اللهی، میلاد سرلک، حسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد و حسین مرادمند

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، میثم نقی زاده، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، احمد الجبوری و عماد میرجوان

در این دیدار که نفت مسجد سلیمان بازی را بهتر شروع کرد و ارسال بازیکنان نفت به روی دروازه شهرخودرو با واکنش رحمتی همراه شد اما در ریباند حامد نورمحمدی مدافع نفت گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان سرآسیابی در شهرخودرو  تلاش زیادی برای این بازی برگزار شد. در نهایت این بازی با حساب یک بر صفر به سود شاگردان تارتار در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم و دقیقه62 امین قاسمی نژاد که یکی از برترین بازیکنان این میدان بود، از پشت محوطه جریمه با ضربه پای چپ گل تساوی بخش این بازی را برای شهرخودرو به ثبت رساند.

در ادامه نفت مسجد سلیمان چندین ضد حمله را طرح ریزی کردند ولی در نهایت و در وقت های اضافی شهرخودرو که صاحب توپ و میدان در دقایق باقی مانده بود و دقیقه 90+3 در شلوغی محوطه جریمه نفت، توپ مقابل پای مرادمند قرار گرفت و شوت محکم این بازیکن منجر به گل دوم شهرخودرو شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شهر خودرو به پایان رسید و شاگردان سرآسیابی با کسب این سه امتیاز 33 امتیازی شدند و تیم به رده چهارم جدول صعود کرد. نفت مسجد سلیمان نیز با 28 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

نظر شما