استقلال ۲- ذوب آهن یک؛

استقلال مجیدی از سپاهان قلعه‌نویی سبقت گرفت/ نخستین شکست رادولوویچ در آزادی رقم خورد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۳:۳۳
کد خبر: ۹۶۸۶۷۶
استقلال مجیدی از سپاهان قلعه‌نویی سبقت گرفت/ نخستین شکست رادولوویچ در آزادی رقم خورد
تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد ذوب آهن عبور کند و به رده سوم جدول صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر تیم‌ها فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:30 امروز به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال بدون تماشاگرانش موفق شد با نتیجه 2بر 1 ذوب آهن را شکست دهد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، علی دشتی و ارسلان مطهری

ترکیب ذوب آهن:

مهدی خلیل، فرشاد محمدی مهر، محمد نژادمهدی، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و دارکو بیدوف.

در این دیدار که استقلال بازی را بهتر آغاز کرد در دقیقه 29 ارسال علی کریمی با ضربه سر روزبه چشمی به تیر افقی دروازه ذوب آهن برخورد کرد و توپ روی خط افتاد تا در ریباند محمد دانشگر دروازه خالی حریف را باز کند. گل مدافع استقلال در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

در دقیقه 49ارسال مسعود ابراهیم زاده، بازیکن ذوب آهن از سمت راست زمین استقلال با ضربه سر دارکو بیدوف به گل تساوی نماینده اصفهان تبدیل شد.

بعد از این گل استقلال  وحید محمدزاده درون محوطه جریمه ذوب آهن علی دشتی را با خطای پنالتی متوقف کرد . وریا غفوری در دقیقه 52 این پنالتی را در مسیر حرکت مهدی خلیل به گل دوم استقلال تبدیل کرد .

در ادامه ذوب آهن در دقیقه 86 یک گل را زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.

حملات ذوب آهن در دقایق پایانی راه به جایی نبرد و در نهایت این دیدار با برتری 2بر یک استقلال به پایان رسید.

استقلال با این برد 36 امتیازی شد و با توجه به تفاضل بهتر نسبت به سپاهان جانشین این تیم در رده سوم جدول شد.  این باخت نخستین شکست رادولوویچ به شمار می رود، سبزپوشان اصفهانی با 21 امتیاز همچنان در مکان دهم جدول باقی ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز