مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قلعه‌نویی می‌دانست بازی کند، می‌بازد/ کارهای انجام شده در اصفهان برنامه‌ریزی شده بود/ کمیته انضباطی باید قاطعانه برخورد کند

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۵:۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۶۸۷۱۹
قلعه‌نویی می‌دانست بازی کند، می‌بازد/ کارهای انجام شده در اصفهان برنامه‌ریزی شده بود/ کمیته انضباطی باید قاطعانه برخورد کند
مدافع پیشین تیم پرسپولیس معتقد است کارهای انجام شده در اصفهان برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون لغو دیدار این تیم مقابل سپاهان به خبرنگار برنا گفت: همه ما می دانیم در کشور چه مشکلی ایجاد شده و در این که باشگاه سپاهان دوست داشت در حضور هوادارانش میزبان بازی باشد شکی نیست. به هرحال معتقدم آنها نمی‌خواستند به بازی بیایند و در این کارشان موفق شدند. فدراسیون فوتبال باید علاوه بر نتیجه که سه بر صفر بودن آن مشخص است یک جریمه اضافه برای سپاهان در نظر بگیرد. تصاویر دیروز به اندازه کافی گویا بود و هر کسی می‌توانست نتیجه بگیرد چه اتفاقاتی در اصفهان رخ داده است.

مدافع پیشین تیم ملی و پرسپولیس افزود: ای کاش این بازی برگزار می‌شد تا همه متوجه می‌شدند پرسپولیس در زمین هم برنده بازی است. شک ندارم پرسپولیس مقتدرانه در اصفهان سپاهان را شکست می‌داد و قلعه نویی هم می‌دانست بازی کند می بازد. البته همین حالا ما امتیاز بالایی داریم و شک نکنید پرسپولیس با اختلاف 5 امتیاز قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

فنونی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: دوستان در اصفهان فکر کردند هنوز افراد زیادی از همشهریان آنها در فدراسیون تصمیم‌گیر هستند و می‌توانند هر کاری دلشان خواست انجام بدهند.

او تصریح کرد: یک لحظه جای پرسپولیس و سپاهان را عوض کنید و ببینید اگر آنها جای ما بودن سر سوزن کوتاه می‌آمدند. کارهای انجام شده در اصفهان یک برنامه‌ریزی بوده و امیدوارم با این قضیه برخورد شود تا در فوتبال ایران دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

نظر شما