با طرح پرسشی که جوابی نداشت؛

پیروانی آب پاکی را روی دست سپاهان ریخت

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۲:۴۱
کد خبر: ۹۶۸۷۲۳
پیروانی آب پاکی را روی دست سپاهان ریخت
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: در جلسه هماهنگی قبل از بازی به ما گفتند اگر تماشاگر نباشد ما بازی نخواهیم کرد و این موضع باشگاه سپاهان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه منیجر میتینگ سرپرست باشگاه سپاهان با صراحت گفت اگر تماشاگر نباشد ما بازی نخواهیم کرد و این موضع باشگاه سپاهان است.

وی افزود: ما به قانون احترام می‌گذاریم و دوستان گفتند قانون و نظر مردم. ما فیلم داریم که دوستان از جلوی در هتل سپاهان اعلام کردند که به بازی نروید تا 3 بر صفر شود. ما هم قوانین را بلد هستیم و باید احترام بگذاریم.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: مگر هواداران ما رفتند که می‌گویند این اتفاق رخ ندهد. ما به احترام به فوتبال آن نیم ساعت را رعایت کردم و قبول کردیم. مگر تیم حریف در ورزشگاه بوده که مثلا برق قطع شده، سیل آمده که دوستان نیامدند. الان فرار رو به جلو می‌کنند، می‌گویند ما در راهرو در حال گرم کردن بودیم، در کدام بازی سپاهان مقابل حریفانش در راهرو تیمش را گرم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: 30 دقیقه صبر کردیم و در حال رفتن بودیم به ما می‌گویند سپاهان در حال گرم کردن در راهرو است، در کدام بازی آن‌ها در راهرو خود را گرم کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز