تیراندازی با کمان کاپ آسیا؛

اعزام کمانداران به تایلند لغو شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۰:۴۳
کد خبر: ۹۶۹۰۴۹
اعزام کمانداران به تایلند لغو شد
با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمانداران کشورمان در کاپ آسیایی تایلند شرکت نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، امید نجاری، مدیر تیم‌های ملی درخصوص لغو اعزام کمانداران به مسابقات کاپ آسیایی در تایلند اظهار داشت: تمامی شرایط برای حضور کمانداران در تایلند فراهم شده بود. بلیت‌ها گرفته و هتل نیز رزرو شده بود اما با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد ویروس کرونا وجود داشت، در نهایت فدراسیون به این نتیجه رسید که تیم ملی تیراندازی با کمان به مسابقات تایلند اعزام نشود.

وی تاکید کرد: اردوهایی خوبی برگزار شده بود و تیم‌ ریکرو آمادگی خیلی خوبی برای حضور در این مسابقات داشت اما سلامت ورزشکاران اولویت ما است و برای جلوگیری از هرگونه مشکل، تیم به تایلند اعزام نخواهد شد.

نجاری تصریح کرد: فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، مرحله دوم جام جهانی در شانگهای چین را به دلیل ویروس کرونا، لغو کرد و منتظر تاریخ و کشور جدیدی هستیم که فدراسیون جهانی معرفی کند تا طبق آن برنامه تمرینی کمانداران را با کمک کادرفنی هماهنگ کنیم. احتمالا با اعلام تاریخ جدید، شرایط اعزام تیم به اردوی برون مرزی را فراهم خواهیم کرد.

*میررحیمی: عدم حضور در مسابقات به برنامه‌های ما آسیب می‌زند

مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو درخصوص لغو اعزام کمانداران به مسابقات کاپ آسیایی در تایلند اظهار داشت: شرایط تیم ریکرو بسیار خوب و رکوردهای بچه‌ها صعودی بود. در بهترین شرایط برای حضور در مسابقات تایلند بودیم. رقابت‌های تایلند یکی از مهم‌ترین رویدادهای تدارکاتی برای حضور هر چه بهتر برای مسابقات جهانی آلمان بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایران و تایلند و با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران مهم‌ترین اولویت ما و فدراسیون است، در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که تیم در مسابقات تایلند حضور نداشته باشد. در واقع ما هم خود را مسئول می‌دانیم تا در بسیج عمومی برای مقابله با این ویروس شرکت کنیم.

میررحیمی تصریح کرد: مسابقات جهانی آلمان در خردادماه آخرین فرصت برای کسب سهمیه است و با توجه به اینکه فدراسیون جهانی رقابت‌های جام جهانی شانگهای را نیز به دلیل کرونا کنسل کرده است، عملا فعلا رویداد برون‌مرزی تا مسابقات آلمان نداریم و عدم حضور ما در تایلند و چین مطمئناً به برنامه‌های تمرینی ما ضربه خواهد زد و با افت عملکرد همراه خواهیم بود. منتظر تاریخ جدید فدراسیون جهانی برای جایگزینی مسابقات چین هستیم.

وی افزود: با توجه به درخواست مسئولان ورزشی مبنی بر بسته بودن اماکن ورزشی و عدم فعالیت‌های ورزشی، اردوی تیم ریکرو کنسل شده و منتظر هستیم تا ببینیم که وضعیت ویروس کرونا در نهایت چه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز