به مدال توکیو فکر می‌کنیم؛

عابدینی: همه دنبال سهمیه المپیک بودند اما ملی‌پوشان ایران کار را تمام کردند

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۵:۵۷
کد خبر: ۹۶۹۱۰۷
عابدینی: همه دنبال سهمیه المپیک بودند اما ملی‌پوشان ایران کار را تمام کردند
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران پس از کسب عنوان پنجمی جام جهانی ورشو لهستان و کسب سهمیه المپیک توکیو برای تیم ایران گفت: ما هم در انفرادی و هم در تیمی شانس مدال داریم و برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجتبی عابدینی گفت: برای کسب سهمیه تیمی یک سال زحمت کشیدیم و مصدومیت و سختی زیادی را پشت سرگذاشتم. خیلی خوشحالم که 4 سهمیه را گرفتیم و درمسابقات  تیمی المپیک حاضر هستیم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ادامه داد: ما هم در انفرادی و هم در تیمی شانس مدال داریم و برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش می کنیم. برای این المپیک ما هم به فکر مدال انفرادی هستیم و هم تیمی. امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در المپیک باشیم.

وی افزود: همه تیم ها به خصوص اروپایی ها در حال تلاش هستند و می جنگند تا بتوانند سهمیه را بگیرند اما خداراشکر ما کار را تمام کردیم و حالا با آرامش به راهمان ادامه می دهیم.

کاپیتان تیم ملی درخصوص اینکه با توجه به کسب سهمیه، برنامه تیم برای دو مسابقه ایتالیا و مجارستان چیست، اظهار کرد: در این دو مسابقه هم شرکت می کنیم چرا که برای حفظ رنکینگ و بهبود آن به امتیازش نیاز داریم. سهمیه قطعی شده و با خیال راحت برای کسب امتیاز و بالا بردن رنکینگ در هردوبخش تلاش می کنیم.

عابدینی در پایان گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و از کادرفنی و پیمان فخری که خیلی زحمت کشید تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز