با حضور قراخانلو؛

جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۲:۰۰
کد خبر: ۹۶۹۱۳۲
جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این جلسه که با حضور قراخانلو و مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک برگزار شد، از زحمات سید شمس الدین تقوی در طی مدت سرپرستی آکادمی ملی المپیک تقدیر و تشکر شد.

همچنین حاضرین جلسه در رابطه با مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته در سال 98 و ارائه گزارش، جمع بندی و تحلیل فعالیت‌های سال جاری و پیش بینی برنامه‌های مراکز آکادمی در سال 99 بر اساس سیاست کمیته ملی المپیک و آکادمی به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد برنامه‌های خود را ارائه نمایند.

در این جلسه مقرر شد گزارشی جامع از برگزاری نخستین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و دستاوردهای کاربردی آن جمع آوری شده و جمع‌بندی‌های لازم برای برگزاری این همایش در سال آینده اقدامات لازم انجام گیرد.

در ادامه جلسه در خصوص شرایط ویژه و حاکم بر جامعه و آکادمی ملی المپیک به دلیل شیوع ویروس کورونا نکاتی ذکر شد، و بر آمادگی آکادمی در این ایام برای ارائه سرویس به ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند و یا در راه کسب سهمیه می‌باشند تأکید شد.

در پایان مقرر شد برای ارائه خدماتی مطلوب‌تر به ورزشکاران، مذاکرات لازم با مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شود تا برای تسهیل در ورود و خروج ورزشکاران و استقرار کارشناسان این فدراسیون با تجهیزات تشخیصی ویروس کرونا در آکادمی ملی المپیک، اقدامات لازم انجام پذیرد.

نظر شما