فرناندو گابریل:

عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم/ پیروزی برابر شارجه کار را آسانتر می‌کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۰:۳۳
کد خبر: ۹۶۹۱۴۶
عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم/ پیروزی برابر شارجه کار را آسانتر می‌کرد
بازیکن برزیلی پیشین پرسپولیس گفت: برای تماشای بازی بعدی پرسپولیس در امارات به ورزشگاه می‌آیم. من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل، گابریل فرناندو با ارسال پیامی صوتی، ضمن ابراز احساسات نسبت به پرسپولیس و هواداران، از برنامه‌ریزی برای تماشای بازی سرخ پوشان در جریان سفر بعدی به امارات خبر داد.

در این پیام صوتی آمده است: من بازی پرسپولیس برابر تیم شارجه را دیدم. بازی خوبی بود. مساوی در خانه حریف هم خوب است ولی کسب پیروزی بهتر بود و کار را برای صعود از گروه آسان‌تر می‌کرد. در بازی بعدی که در امارات خواهید داشت، حتما به ورزشگاه می‌آیم تا بازی را از نزدیک ببینم.

وی ادامه داد: همانطور که همه می‌دانند من باشگاه پرسپولیس و مردم ایران را دوست دارم و عاشق هواداران پرسپولیس هستم. خاطرات باشگاه و هواداران را همیشه به یاد می‌آورم و هنوز هم پیام هواداران را دریافت می‌کنم.

گابریل گفت: از همین جا به آنها می‌گویم که عاشق‌شان هستم و برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را دارم.

نظر شما