آرمینا صادقیان:

اردوی هانوفر کمک زیادی به ملی پوشان تیراندازی کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۶۹۷۹۴
اردوی هانوفر کمک زیادی به ملی پوشان تیراندازی کرد
بانوی المپیکی کشورمان گفت: امیدوارم اردو‌های برون مرزی برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات المپیک عازم شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، آرمینا صادقیان تیرانداز المپیکی کشورمان در خصوص مسابقات آزاد دانمارک اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور برخی از کشور‌های جهان در دانمارک برگزار شد. سطح این مسابقه در حدی بود که توانستیم خود را برای المپیک آماده کنیم. خداراشکر توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی بااشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در هانوفر آلمان افزود: یک اردوی چهار روزه در هانوفر آلمان برگزار شد. توانستیم به خوبی تمرین کنیم. امیدوارم همچنان اردو‌های برون مرزی برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات المپیک عازم شویم.

صادقیان گفت: اگر شرایط خوب پیش برود و تجهیزات خوبی در اختیار تیم قرار بگیرد می‌توانیم رقیبان خود را شکست دهیم. می‌توانم قول بدهم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 بانوی المپیکی کشورمان ادامه داد: نمی‌شود پیش بینی کرد که به چه مدالی دست پیدا می‌کنیم، زیرا تیراندازی رشته‌ای است که با یک تیر نتیجه تغییر می‌کند. تمام تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

صادقیان اظهار داشت: زیر نظر الهام هاشمی مربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ تمرین می‌کنیم. نزدیک‌ترین مسابقه‌ای که در پیش داریم مسابقات جام جهانی در هند است که اواخر اسفندماه برگزار می‌شود. تمام بازیکنانی که سهمیه کسب کردند در این مسابقه شرکت می‌کنند. این مسابقه در سطح المپیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز