مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان:

وزارتخانه به پرسپولیس و استقلال به چشم فرزند نگاه می‌کند/ تمایل نداشتم در انتخابات فدراسیون جودو شرکت کنم

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۶:۲۵
کد خبر: ۹۶۹۹۳۳
وزارتخانه به پرسپولیس و استقلال به چشم فرزند نگاه می‌کند/ تمایل نداشتم در انتخابات فدراسیون جودو شرکت کنم
مازیار ناظمی معتقد است وقتی یک پدر نمی‌تواند تفاوتی بین فرزندان خود بگذارد، وزارت ورزش و جوانان هم نسبت به پرسپولیس و استقلال چنین دیدگاهی دارد و هیچ فرقی بین آن‌ها نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی در برنامه در انتهای الوند شبکه دو سیما، بحث استقلال و پرسپولیسی بودن وزارت ورزش و جوانان به هیچ وجه منطقی نیست چرا که وزارتخانه مسئول این دو باشگاه است و  تمام تلاش خود را انجام داده که به بخش خصوصی واگذار شوند.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارتخانه با هدف بهبود شرایط این دو باشگاه پرطرفدار در حال واگذاری آن‌ها است که البته به دلیل شرایط خاص این باشگاه‌ها و بدهی‌های انباشت بسیار سخت است اما عزم دولت برای واگذاری جدی است.

وی به شایعه تغییر زمان انتخابات فدراسیون فوتبال هم پاسخ داد: بنا بر اعلام رییس جمهور از شنبه هفته آینده دهم اسفندماه شرایط کشور عادی دنبال خواهد شد، بنابراین بعید می‌دانم مشکلی در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باشد.

این مدیر ورزشی یکی از اتفاقات خوب ورزش کشور را حضور بانوان در استادیوم آزادی دانست و این مهم را مطالبه به حق قشر بانوان عنوان کرد.

ناظمی نسبت به ثبت نام خود در انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال و جودو هم  پاسخ داد و اظهار داشت: یک مدیر فدراسیون نیاز نیست که حتما در آن رشته سابقه بازی داشته باشد، آن‌چه اهمیت دارد رایزنی و تزریق منابع و مدیریت موثر برای تعالی و پیشرفت است و با این دیدگاه در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت نام کردم و سه رای داشتم اما وقتی رامین طباطبایی ثبت نام کرد إحساسم بر این بود بیشتر می‌تواند به این رشته کمک کند.

وی درخصوص انتخابات فدراسیون جودو گفت: واقعیت آن است که قصد نداشتم در این انتخابات شرکت کنم و بنا به شرایط خاصی ثبت نام کردم و در ادامه هم به آرش میراسماعیلی که متخصص این رشته است کمک کردم و وارد جزیئات هم نمی‌شوم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص سمت جدید خود، توضیح داد: مهلت قانونی سرپرستی فدراسیون 6 ماه است تا مقدمات برگزاری انتخابات فراهم آید از طرفی این رشته از پردرآمدترین ورزش‌های دنیا محسوب می‌شود که در ایران هم علاقمندان زیادی دارد و من هم در این مدت برای بهبود شرایط این رشته که همچون الماس تراش نخورده است تلاش و تدبیر کردم و در اولین اقدام کمیسیون رسانه را تشکیل دادم و اقدامات بعدی هم بزودی تحقق می‌یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز