راه‌اندازی مدارس فوتبال در سراسر کشور؛

برنامه ویژه باشگاه پرسپولیس مشخص شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۷:۰۸
کد خبر: ۹۷۰۲۰۲
برنامه ویژه باشگاه پرسپولیس مشخص شد
در نشست مشترکی که با حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مشاور عالی در امور آموزشی، پزشکی و پژوهشی باشگاه و مدیر عامل شرکت پردیس فن‌آوری (کیش تک) برگزار شد، از طرح دوره‌های آموزش آنلاین باشگاه پرسپولیس رونمایی شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاریفرد، داریوش سودی و دکتر داوود رمضانی در محل باشگاه نشست مشترکی را برگزار کردند و در جریان آن از طرح دوره‌های آموزش آنلاین باشگاه پرسپولیس که اقدام برای اجرایی شدن آن از مدتی قبل کلید خورده بود، رونمایی شد.

این طرح در راستای تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای توسعه ورزش علمی صورت گرفت که هفت سال قبل در قالب راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس ظهور کرد و از چند ماه قبل پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس، بار دیگر مورد توجه قرار گرفت و احیاء شد.

تلاش برای ارتقای سطح علمی که در قالب طراحی جدید آکادمی فوتبال باشگاه و صدور مجوزهای مدارس فوتبال هم نمود پیدا کرده است در سطح تخصصی نیز مورد توجه مدیر عامل و هیات مدیره بود که از ثمرات آن، راه‌اندازی دوره‌های آموزش آنلاین بوده است.

مرکز آموزش‌های آنلاین باشگاه پرسپولیس اولین مرکز از این نوع خواهد بود که در حوزه ورزش و فوتبال، فعالیت خود را آغاز می‌کند و این مساله از جمله موارد موکد رئیس فقید هیات مدیره باشگاه، زنده یاد جعفر کاشانی بود.

متقاضیان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به نشانی Online.persepolis.academg.com مراجعه کنند و از شرایط حضور در این دوره‌ها اطلاع یابند. توضیحات بیشتر در این باره طی روزهای آینده به اطلاع هواداران پرسپولیس و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما