جای هواداران خالی بود؛

انصاری‌فرد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت پرسپولیس است/ علاقه داریم زودتر قهرمان لیگ برتر شویم

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۰:۴۵
کد خبر: ۹۷۰۵۶۷
انصاری‌فرد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت پرسپولیس است/ علاقه داریم زودتر قهرمان لیگ برتر شویم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما تابع تصمیم مسئولان سازمان لیگ هستیم و علاقه داریم زودتر مسابقات برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری‌فرد پس از برتری 3 بر 1 مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بچه‌ها و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند و برد مقتدرانه‌ای بود. شهرخودرو رقیب ما بود و فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای بازی کرد. این تیم خصوصی است و باید حمایت شود و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی را انجام داد. جای هواداران خالی بود اما دعا و قلب آنها اینجا بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه حمیداوی گفته است مسؤولان دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: نمی‌خواهم جواب او را بدهم. او هم زحمت می‌کشد و از جیبش خرج می‌کند اما این حرف درست نیست و پرسپولیس از این هجمه‌ها ضربه خورده است. ما کار خود را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم. رمز موفقیت هم اتحاد و همدلی است که تاکنون جواب داده است.

انصاری‌فرد درمورد اینکه گفته می‌شود همه باشگاه‌ها مخالف برگزاری مسابقات هستند و پرسپولیس می‌خواهد لیگ برگزار شود، گفت: ما مشکلی نداریم و هرچه مسؤولان سازمان لیگ بگویند قبول داریم. علاقه داریم که مسابقات زودتر برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

وی درمورد اینکه اختلاف پرسپولیس با دیگر تیم‌ها زیاد شده، گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم. با آمدن یحیی هم پرسپولیس فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و ان‌شاءالله در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شویم. در لیگ قهرمانان آسیا هم ما می‌توانیم با دو بازی مقابل التعاون نتایج ابتدایی را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد وضعیت استوکس گفت: در حال مذاکره با او هستیم که برگردد. قرارداد او طوری تنظیم شده که می‌توانیم همه قرارداد را دریافت کنیم.

انصاری‌فرد درمورد وضعیت مالی تیم افزود: 50 درصد قرارداد بچه‌ها را داده‌ایم اما آنها از سال‌های قبل هم طلب دارند، امیدوارم طوری پیش برویم که مشکلات مالی حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز