برپایی اردوی ملی پوشان کاراته در فرانکفورت آلمان؛

طباطبایی: کاراته وان اتریش تعیین کننده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۰:۰۹
کد خبر: ۹۷۰۷۳۲
طباطبایی: کاراته وان اتریش تعیین کننده است
رئیس فدراسیون کاراته تاکید کرد که مسابقات کاراته وان اتریش برای ایران بسیار تعیین کننده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن طباطبایی در خصوص مسابقات اردوی اتریش اظهار داشت:‌ مسابقات خیلی مهمی را در اتریش برای کسب سهمیه المپیک داریم. بهمن عسگری توانست با اقتدار به سهمیه برسد و اولین سهیمه کاراته را در المپیک را به دست آورد. رقابت گنج‌زاده و پورشیب در وزن 75+ کیلوگرم برای کسب سهمیه رقابت بسیار نزدیکی است که در این وزن تنها یک نفر را می‌توانیم اعزام کنیم و امیدوارم بهترین نفر انتخاب شود.

وی که با برنامه رکورد صحبت می کرد، در ادامه عنوان کرد: در بخش دختران هم عباسعلی و بهمنیار شرایط مناسبی دارند. رزیتا علیپور هم می‌تواند به جمع این دو ورزشکار اضافه شود. مسابقات اتریش بسیار مهم هستند و امیدوارم بتوانیم با حداکثر ظرفیت کاراته خودمان به المپیک برویم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص اردوی تیم در اتریش به خاطر ویروس کرونا، تصریح کرد: ما چند روز زودتر بچه‌ها را اعزام کردیم چون نگرانی‌هایی از این بابت داشتیم. بعد از اتریش مسابقه دیگری را برای کسب سهمیه المپیک داریم. تیم ما 20 اسفند باید به مراکش اعزام شود. ترجیح دادیم بعد از مسابقات اتریش در فرانکفورت اردو داشته باشیم و بعد از آن تیم به مراکش اعزام شود.

طباطبایی در خصوص پیش‌بینی خودش از تعداد کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: کاراته شرایطی دارد که تا آخرین روز نمی‌توان اعلام کرد اما شرایط ما در دو وزن آقایان و دختران خوب است و مسابقات امروز و فردا در اتریش بسیار تعیین کننده است.     

نظر شما