صادق ورمزیار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فتح‌الله‌زاده مدیر کاربلدی است/ استقلال در روز بدش به گل‌گهر باخت

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۵:۱۷:۳۲
کد خبر: ۹۷۰۷۴۲
فتح‌الله‌زاده مدیر کاربلدی است/ استقلال در روز بدش به گل‌گهر باخت
پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوب و کلیدی دارد که انتظارات از این بازیکنان زیاد است و باید مقابل گل‌گهر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم استقلال، درخصوص عملکرد آبی‌پوشان در هفته بیست و یکم لیگ برتر و باخت این تیم مقابل گل گهر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: استقلال در مدت اخیر مشکلاتی داشت که در بازی با گل‌گهر خود را نشان داد. مشکلات از آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان شروع شد و در نهایت به اختلاف بین اعضای هیات مدیره ختم شد. یکسری مشکلات دست به دست هم دادند که تیم دچار افت شود هرچند که باخت مقابل گل‌گهر را نمی‌توان تنها به این مسائل مربوط دانست.

وی افزود: استقلال بازیکنان خوب و کلیدی دارد که انتظارات از این بازیکنان زیاد است و باید مقابل گل‌گهر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دادند. استقلال در روزی که خوب بازی نکرد بازی را واگذار کرد و اکثر بازیکنان نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند. شاگردان مجیدی می‌توانستند با تمرکز بهتر و در آرامش با دست پر از کرمان بازگردند. 

ورمزیار همچنین درباره بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده یک مدیر استقلالی است و اکثرا این موضوع را قبول دارند هرچند نباید بازگشتش به استقلال او را به یک مهره سوخته تبدیل کند. استقلال در مدت اخیر از تغییرات مدیریتی زیاد ضربه خورده و حالا همه امیدواریم با آمدن فتح‌الله‌زاده بهترین شرایط برای استقلال پیش آید. قطعا فتح‌الله‌زاده شناخت لازم از وضعیت کنونی استقلال را دارد و می‌تواند بهترین مدیریت را انجام دهد.

بازیکن پیشین استقلال گفت: امیدوارم مشکلات اخیر با حضور فتح‌الله‌زاده حل شود. شرایط فعلی شرایط سختی است ولی در طرف مقابل فتح‌الله‌زاده یک مدیر کاربلد و توانمند است. از تماشاگران می‌خواهم که صبور باشند و کمک کنند تیم از این برهه عبور کند و موفقیت‌های گذشته را بازهم به دست آورد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز