حسین چرخابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دربی اصفهان پرهیجان نبود/ تفکر سپاهانی در مواجه با پرسپولیس اشتباه از آب درآمد

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۰:۴۷
کد خبر: ۹۷۰۸۳۴
پیشکسوت سپاهان گفت: عدم حضور تماشاچیان دربی اصفهان را کم‌هیجان کرد و در کل بازی جالبی برای ما نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین چرخابی، پیشکسوت تیم سپاهان درخصوص دربی اصفهان و شرایط حال حاضر زردپوشان در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: دربی اصفهان همیشه پرهیجان و خوب برگزار می‌شد اما من این بازی را در حد تمرین دو تیم سپاهان و ذوب آهن دیدم. عدم حضور تماشاچیان در درجه اول که می‌توانست به این بازی شور و هیجان دهد و از طرفی اگر موقعیت‌های خطرناکی که دو تیم ایجاد کردند، کم بود. در نیمه اول سپاهان دو فرصت بسیار خوب داشت که یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کرد. محبی به خوبی با توپ حرکت کرد اما می‌توانست با یک پاس روبه‌جلو برای سپاهان یک گل دیگر به ثمر برساند ولی توپ را با ارتفاع زیاد به خارج دروازه زد.

وی افزود: تیم ذوب آهن هم در نیمه اول یک موقعیت بسیار خوب داشت که با کمی دقت می‌توانست یک گل بزند. نیمه اول فقط با سه موقعیت به پایان رسید که دوتای آن برای سپاهان و یکی برای ذوب آهن بود. در نیمه دوم شرایط برعکس شد، به نظر من در این نیمه ذوب‌آهن بهتر از نیمه اول بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت.

چرخابی اظهار داشت: در نیمه دوم ذوب آهن دو فرصت عالی داشت که یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کرد، یک موقعیت هم سپاهان داشت. در کل بازی پرهیجانی نبود، ما انتظار بیشتری از این دو تیم اصفهانی برای دربی داشتیم. در مجموع می‌توانم بگویم دربی جالبی برای ما نبود.

پیشکسوت سپاهان در پایان با اشاره به بازی سپاهان و پرسپولیس و عدم حضور شاگردان قلعه‌نویی در زمین گفت: به نظر در این موضوع سپاهان ضرر کرد و سه امتیاز را از دست داد. این تفکر اشتباه بود و زمانی که سپاهان وارد ورزشگاه شد، می‌توانست به زمین بیاید و بازی کند. سپاهان حداقل می‌توانست یک نتیجه مساوی بگیرد اما الان خیلی راحت، حریف بدون این که کوچک‌ترین انرژی مصرف کند توانست سه بر صفر برنده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز