احمد نجفی:

باید از نام تیراندازی ایران در المپیک دفاع کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۷۱۰۱۱
باید از نام تیراندازی ایران در المپیک دفاع کنیم
مربی تیم ملی تپانچه گفت: تیم تپانچه کشورمان سخت در تلاش است تا بتواند در المپیک از نام تیراندازی ایران دفاع کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، احمد نجفی درخصوص شرایط اردوی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: فعلأ به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور همه چیز تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. فعلا چند روزی را به ملی‌پوشان استراحت دادیم و اردوها آغاز می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت به روال عادی برگردد.

وی درمورد حضور در مسابقات دانمارک و اردوی هانوفر گفت: هم اردو و هم تورنمنت خوبی داشتیم. باتوجه به این که چند مسابقه پشت سر هم در دانمارک داشتیم خیلی تجربه خوبی بود. عملکرد تیراندازان در تپانچه قابل قبول بود و آن‌ها توانستند رکوردهای خوبی را بر جای بگذارند.

مربی تیم ملی تپانچه تصریح کرد: این مسابقات و اردو به ما کمک کرد تا به نقاط ضعف و قوت تیراندازان‌مان بیشتر پی ببریم. خوشبختانه وضعیت خوب و امیدوارکننده‌ای داریم. پس از تورنمنت دانمارک اردوی چهار روزه در هانوفر برگزار کردیم که تاثیرگذار بود.

نجفی درخصوص خرید تجهیزات تا زمان اعزام به المپیک گفت: بیشتر تجهیزاتی که لازم داشتیم را خریداری کردیم. فکر می‌کنم تجهیزات جدید کمک زیادی به تیراندازان کند که تا برای المپیک با آرامش بیشتری به تمرینات خود بپردازند.

وی درخصوص جام جهانی هندوستان تاکید کرد: وضعیت تیراندازان برای این مسابقات مطلوب است. انشاالله باتوجه به تمرینات خوبی که ملی‌پوشان انجام می‌دهند به موفقیت برسیم.

نجفی در پایان با اشاره به تلاش برای گرفتن نتیجه خوب در المپیک خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی ما این است تا بتوانیم در المپیک از نام تیراندازی ایران دفاع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز