هومن افاضلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خطای پنالتی بازیکن تراکتور به درستی اعلام شد/ اعتراض به داوری تبدیل به فرهنگ شده است/ صدرنشینی یک تیم را نباید به مسائل حمایتی ربط دهیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۷۱۲۸۶
خطای پنالتی بازیکن تراکتور به درستی اعلام شد/ اعتراض به داوری تبدیل به فرهنگ شده است/ صدرنشینی یک تیم را نباید به مسائل حمایتی ربط دهیم
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تراکتور تیم خوبی است و الان هم در رده دوم قرار دارد و بنابراین من احساس می‌کنم این باخت برای آنها خیلی سنگین بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی بود و تیم ما هم خیلی خوب بازی کرد که در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برنده زمین مسابقه را ترک کند. در مورد پنالتی بازی هم که خیلی صحبت شد به اعتقاد من داور کاملا درست خطای حریف را گرفت، به دوستانی هم که در این مورد شک دارند توصیه می‌کنم یک بار دیگر فیلم بازی را تماشا کنند.

او در پاسخ به این سوال که چرا هر تیمی که می‌بازد همیشه علیه داوری صحبت می‌کند؟ توضیح داد: این موضوع دیگر تبدیل به یک فرهنگ در فوتبال ایران شده است. البته نه این که بگویم داورها اشتباه نمی‌کنند، قطعا این قشر از جامعه هم مانند همه ما دچار خطا و اشتباه می‌شوند اما ما عادت کردیم هر زمان که باختیم علیه داوری حرف بزنیم. پس از این بازی هم الهامی در مورد داوری حرف زد.

افاضلی تصریح کرد: ساکت الهامی از دوستان و همکاران من است اما پیشنهاد می‌کنم حتما فیلم بازی را تماشا کند. به اعتقاد من در این بازی پنالتی گرفته شده کاملا درست است. تراکتور تیم خوبی است و الان هم در رده دوم جدول قرار دارد و بنابراین احساس می‌کنم این باخت برای آنها خیلی سنگین بوده است.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس نیز وجود دارد، گفت: برخی این سال ها عنوان کردند در این قهرمانی‌ها وزارت ورزش دست دارد اما سوال من این است قهرمانی یک تیم چه سودی برای وزارت ورزش دارد که بخواهیم پای وزارت ورزش را به این مسئله باز کنیم؟ شاید اگر این اتفاق برای یک سال بود می‌توانستیم چنین نظراتی را داشته باشیم اما تیمی که سه سال پیاپی قهرمان بوده و امسال هم مدعی قهرمانی است قطعا تفاوت اساسی با سایر تیم‌ها دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز