این بدترین تولد عمرم بود؛

اعتراف تلخ بازیکن استقلال خبرساز شد+ عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۲:۲۲
کد خبر: ۹۷۱۳۰۲
اعتراف تلخ بازیکن استقلال خبرساز شد+ عکس
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه جشن تولدش به خبرورزشی گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم این بدترین تولد عمرم بود، چون مصدومیت کلافه‌ام کرده و روز‌های سختی را سپری می‌کنم.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ پنج‌شنبه تولد سیاوش یزدانی مدافع استقلال بود. مدافعی که در ابتدای این فصل از سپاهان راهی استقلال شد مدت‌هاست مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. سیاوش که نمی‌خواست به دلیل شرایطی که دارد جشن تولدی برای خودش بگیرد توسط دوستان نزدیکش سورپرایز شد و رفقای سیاوش با حضور در منزل جشن تولدی برای یزدانی گرفتند. نکته جالب این تولد، عکس یادگاری سیاوش با پیراهن استقلال بود.

یزدانی که گرفتار مصدومیتش است و خیلی سرحال نبود در حاشیه جشن تولد به خبرورزشی گفت: واقعاً دل و دماغ تولد گرفتن نداشتم و دوستانم شرمنده‌ام کردند. از همه هواداران و دوستانی که به یادم بودند و تبریک گفتند ممنونم. اگر بخواهم واقعیت را بگویم این بدترین تولد عمرم بود، چون مصدومیت کلافه‌ام کرده و روز‌های سختی را سپری می‌کنم. می‌خواستم کنار استقلال باشم و به تیمم کمک کنم ولی متأسفانه نشد. آرزو می‌کنم زودتر مصدومیتم تمام شود و بتوانم در کنار تیم باشم. همچنین امیدوارم استقلال در ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی بتواند موفق باشد و دل هواداران شاد شود.

منبع: خبرورزشی

photo_۲۰۲۰-۰۲-۲۹_۱۴-۱۳-۳۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز