سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان- سالزبورگ اتریش؛

عباسعلی برای طلا و پورشیب برای برنز می جنگند

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۱:۴۲
کد خبر: ۹۷۱۳۹۸
عباسعلی برای طلا و پورشیب برای برنز می جنگند
دو نماینده شایسته کشورمان به دیدار فینال و رده بندی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2020 راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان دومین روز لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ اتریش، تیم ایران موفق شد دو نماینده را راهی دیدار فینال و رده بندی کند.

حمیده عباسعلی در سنگین وزن بانوان موفق شد با شکست دادن تمامی رقبا به دیدار فینال راه یابد و ذبیح اله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی ۵ بر صفر الساندرا استوبلوا از بلغارستان را شکست داد. سپس ۳ برصفر چنیز جمی از تونس را مغلوب کرد. در سومین مبارزه 2 بر صفر صوفیا برولتسوآ از قزاقستان را برد و به نیمه نهایی رفت.

او در این مرحله 4 بر 3 بر ماریا تورس گارسیا از اسپانیا پیروز شد و فینالیست شد.

عباسعلی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف سیلیو فراکوتی از ایتالیا می رود.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب نماینده ایران بود. او ابتدا 2 بر صفر برایان تیمرمانس از هلند را برد و در مبارزه دوم هم با همین نتیجه تامور اسلیمانی از تونس را مغلوب کرد. سپس موفق شد ۳ بر 2 ایگور چیخمارف از قزاقستان را شکست دهد و راهی دور نیمه نهایی شود.

پورشیب در این مرحله 3 بر یک مغلوب ایوان وسیچ از کرواسی شد و به دیدار رده بندی راه یافت و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف کنجی گریلون فرانسوی می رود.

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم، ۹ بر یک استفانی دلیما از برزیل را در اولین مبارزه شکست داد. در دومین دیدار پس از تساوی 5 بر 5 مقابل نایلیا گاتالینا از روسیه با رای داوران در هانتی برنده تاتامی شد. در ادامه 3 بر 2 نتیجه را به یین ژیااویان از چین واگذار کرد و با شکست حریف چینی مقابل مروه کوبان از ترکیه، رزیتا علیپور شانس حضور در ادامه رقابتها را از دست داد.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده ابتدا ۲ بر یک باباکار سک از اسپانیا 3 بر صفر از سد سلیم بندیاب از فرانسه گذشت. در مبارزه سوم یک بر صفر نتیجه را به برایان ایر آمریکایی واگذار کرد و با توجه به راه یافتن این حریف به فینال، گنج زاده هم در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد.

او در این گروه 5 بر 2 مغلوب دانیل گایسینسکی از کانادا شد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز