مهرزاد خلیلیان:

اجتماع تماشاگران باعث شیوع کرونا خواهد شد/ برگزاری مسابقات بدون هواداران مشکلی خاصی را به وجود نخواهد آورد

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰:۲۷
کد خبر: ۹۷۱۷۰۱
اجتماع تماشاگران باعث شیوع کرونا خواهد شد/ برگزاری مسابقات بدون هواداران مشکلی خاصی را به وجود نخواهد آورد
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اگر مثل تمام موارد زندگی روزمره در ورزش هم بهداشت را رعایت کنیم، برگزاری مسابقات بدون تماشاگر مشکلی خاصی به وجود نخواهد آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرزاد خلیلیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز گذشته فعالیت های ما در ستاد مبارزی با شیوع ویروس کرونا جهت حفظ سلامت جامعه ورزش بسیار بیشتر شده است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در اردوها به خصوص اردوی تیم کشتی و کل مجموعه پنج سالن ورزشگاه آزادی گندزدایی و عفونت زدایی انجام شد و امروز هم در استخر آزادی هم همین موضوع با دقت و وسواس اتفاق افتاد. 

وی افزود: مهم ترین نکته در حال حاضر حفظ و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای تمام افراد و ورزشکاران است. ما طی بخشنامه ای کلیه ورزشگاه ها، اماکن ورزشی و سالن های بدنسازی را تعطیل کردیم و امیدواریم در این مدت تعطیلات تمامی این اماکن دولتی و خصوصی نسبت به گندزدایی باشگاه خود اقدام کنند و ناظران ما به دقت به بازرسی خود در سراسر کشور ادامه خواهند داد. 

خلیلیان تاکید کرد: تقریبا تمامی اردوها و مسابقات غیر از مواردی که درگیر کسب سهمیه المپیک هستند تعطیل شده است. در مورد کشتی قرار بود تمهیداتی اندیشیده شود که بعضی از ملی پوشان در اردو بمانند ولی تا این لحظه تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

او گفت: بیشترین سوال در مورد لیگ فوتبال است و امیدواریم طی ساعات آینده تصمیم مناسبی در این خصوص اتخاذ شود. اگر مثل تمام موارد زندگی روزمره در ورزش هم بهداشت را رعایت کنیم برگزاری مسابقات بدون تماشاگر مشکلی خاصی به وجود نخواهد آورد. بیشتر اجتماع تماشاگران است که باعث شیوع بیماری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز