علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فکر آلوده بودن باعث اختلال ذهن پاروزنان می‌شود/ قویدل به دلیل مشکلات شخصی خداحافظی کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۹:۲۷
کد خبر: ۹۷۱۹۰۸
فکر آلوده بودن باعث اختلال ذهن پاروزنان می‌شود/ قویدل به دلیل مشکلات شخصی خداحافظی کرد
رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: امنیت جانی پاروزنان برای ما خیلی مهم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، درخصوص خداحافظی پیمان قویدل، پاروزن تیم ملی کایاک، از دنیای قهرمانی در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: قویدل به دلیل مشکلات شخصی خداحافظی کرد، امیدوارم هرچه زودتر این مسئله برطرف شود و دوباره به دنیای قهرمانی برگردد چون جای او در تیم ملی ما محفوظ است. پیمان یکی از بهترین نفرات ما بود اما اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند. ان‌شاءالله بتواند دوباره در این روزهای سختی که در پیش داریم به کمک فدراسیون قایقرانی بیاید.

وی در رابطه با انجام آزمایش کرونا از ورزشکاران و کارمندان افزود: می‌خواستیم بچه‌ها را غربالگری کنیم، به همین دلیل از فدراسیون پزشکی درخواست کردیم تا خلیلیان، ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، گروهی را برای انجام این آزمایش و پاک‌سازی محیط اردویی پاروزنان در نظر بگیرد و گندزدایی کنند. می‌خواستیم محیط اداری، خوابگاه، رستوران، محل تمرین و ... را با سیستمی که صددرصد هزینه‌بر بوده است، گندزدایی کنند.

سهرابیان اظهار داشت: امنیت جانی بچه‌ها برای ما خیلی مهم است، پاروزنان نمایندگان کشور ما هستند که ان‌شاءالله تا سه هفته دیگر برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند جهت کسب سهمیه المپیک آماده می‌شوند. وظیفه ما بود که آن‌ها را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا بدانند که سالم هستند چون فکر آلوده بودن باعث اختلال در ذهنشان می‌شود. در این راستا تصمیم گرفتیم مکاتباتی را برای انجام این کار داشته باشیم. خداراشکر بازخورد مثبتی داشته و باعث شده همه با روحیه بهتری به کار خود ادامه دهند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مکاتباتی درخصوص برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا داشتیم که به ما اعلام کردند، این اتفاق خواهد افتاد اما درخواستی از فدراسیون جهانی داشتیم تا اگر امکان دارد مانند مسابقات روئینگ که از کره جنوبی به سوئیس انتقال دادند، این رویداد هم از میزبان مسابقات یعنی تایلند به آلمان منتقل شود. این موضوع خیلی به ما کمک می‌کند و انگیزه خوبی ایجاد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز