علی علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زوج مجیدی و فتح‌الله‌زاده استقلال را به اوج باز می‌گرداند/ هواداران حامی تیم هستند/ بازگشت مصدومان بهترین خبر است

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۵:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۷۱۹۱۰
زوج مجیدی و فتح‌الله‌زاده استقلال را به اوج باز می‌گرداند/ هواداران حامی تیم هستند/ بازگشت مصدومان بهترین خبر است
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است با آمدن فتح الله‌زاده بسیاری از کش و قوس‌ها و حواشی باشگاه استقلال به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی علیزاده، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: با آمدن فتح‌الله‌زاده بسیاری از کش و قوس‌ها و حواشی باشگاه استقلال به پایان خواهد رسید و امیدوارم او بتواند در دوره مدیریت جدید نیز موفق باشد.

وی افزود: استقلال نیاز به حضور مدیرانی از جنس فوتبال دارد و نکته مهم در مورد فتح‌الله‌زاده این است که او مورد قبول اکثر هواداران و پیشکسوتان است. این موضوع می‌تواند به باشگاه کمک شایانی کند به نظرم حضور فتح‌الله‌زاده و مجیدی در راس کادر مدیریتی و فنی باشگاه اتفاق بسیار خوبی است و مطمئن هستم می‌توانیم شاهد روزهای اوج رسیدن دوباره استقلال باشیم و این زوج می‌تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

مهاجم پیشین استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: استقلال باید تمام تمرکز خود را برای کسب سهمیه در لیگ انجام دهد. در جام‌حذفی استقلال می‌تواند روند خوب خود را ادامه دهد و من معتقدم با بازگشت مصدومان استقلال همان استقلال سرحال گذشته خواهد شد.

نظر شما