رئال مادرید ۲-۰ بارسلونا؛

زیدان فاتح ال‌کلاسیکو/ کهکشانی‌ها با درخشش کورتوآ جشن صدرنشینی گرفتند

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۲۸:۵۲
کد خبر: ۹۷۱۹۵۱
زیدان فاتح ال‌کلاسیکو/ کهکشانی‌ها با درخشش کورتوآ جشن صدرنشینی گرفتند
تیم رئال مادرید در بازی ال کلاسیکو موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل بارسلونا به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بازی برگشت ال‌کلاسیکو از ساعاتی پیش دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند هرچند که سهم موقعیت خطرناک بارسلونا در نیمه اول بیشتر بود ولی در شب خوب کورتوآ مسی و دیگر بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه رئال را باز کنند. در نهایت نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم رئال چند موقعیت ایجاد کرد ولی این بار نوبت ترشتگن بود که با چند واکنش دروازه بارسلونا را نجات دهد. یک بار هم پیکه ناجی آبی‌اناری‌ها شد و از روی خط دروازه توپ را دور کرد. فشار کهشکانی‌ها ادامه داشت تا اینکه جونیور برزیلی در دقیقه 71 اولین گل را برای تیم میزبان به ثمر رساند. در روز غیبت سوارز، بارسا آهنگ خط حمله خود را از دست داده بود و نتوانست حملات خطرناک خود را همانند بازی های قبل تکرار کند.

فشار بارسلونا آنطور که باید برای به ثمر رساندن گل تساوی در زمین دیده نشد و درحالی که بازی ثانیه‌های پایانی خود را می‌گذراند ماریانو گل دوم را برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند و بازی با نتیجه دو بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. کهکشانی‌ها با این برد شیرین خانگی به صدر جدول رده بندی آمدند. بارسلونا نیز در رده دوم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز