صداوسیما خواسته مخاطب را نادیده می‌گیرد؛

ال‌کلاسیکو روی اعصاب هواداران/ بازی بزرگ بدون صدای مطلوب/ جای خالی گزارشگر در رسانه ملی احساس می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲:۴۹
کد خبر: ۹۷۲۰۹۰
ال‌کلاسیکو روی اعصاب هواداران/ بازی بزرگ بدون صدای مطلوب/ جای خالی گزارشگر در رسانه ملی احساس می‌شود
اتفاقی که باید رسانه ملی به آن بپردازد تربیت یکسری گزارشگر است که فقدان آن در این روزها بیشتر به چشم می‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیشب حساس‌ترین مسابقه فوتبال جهان برگزار شد و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در بازی برگشت ال‌کلاسیکو مقابل هم قرار گرفتند و کهکشانی‌ها توانستند با نتیجه دو بر صفر حریف قدر خود را شکست دهند.

نکته حائز اهمیت این دیدار که آن را به پربیننده ترین بازی جهان تبدیل کرده حضور بیشمار طرفداران دو تیم است. آماری که شب گذشته منتشر شد خبر از تماشای 650 میلیون بیننده بود که در نوع خودش جالب توجه است. به خاطر علاقه مندان به این دیدار همه کشورها سعی می‌کنند برای جذب مخاطب بهترین گزارشگر خود را انتخاب کنند تا مردم در کنار بازی زیبا از گزارش دلچسب نیز لذت ببرند. 

متاسفانه به نظر می‌رسد برای مسئولین صداوسیمای کشور این موضوع اهمیت چندانی ندارد. بعد از کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور و رفتن یکی دیگر از گزارشگران به خارج از کشور حالا از حداقل‌هایی نیز که وجود دارد استفاده نمی‌کنیم و برای پرمخاطب‌ترین بازی جهان گزارشگری انتخاب می‌شود که صدا و نوع گزارشش هیچ‌گونه جذابیتی برای فوتبال‌دوستان ندارد و این موضوع در بازی رئال‌مادرید و بارسلونا بیشتر نمود پیدا کرد.

بازی برگشت ال‌کلاسیکو چنگی به دل نزد و آن انتظاری که از دو تیم می‌رفت برآورده نشد ولی چیزی که در این بین برای تماشاگران ایرانی به چشم آمد نحوه گزارش بازی بود که گزارشگر به شکل ویژه‌ای روی اعصاب مخاطب بود. در حال حاضر اتفاقی که باید رسانه ملی به آن بپردازد تربیت یکسری گزارشگر است که فقدان آن در این روزها بیشتر به چشم می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز