بیخیال طلبم از سرخ‌پوشان نمی‌شوم؛

این دروازه‌بان آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت+ عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲:۴۶
کد خبر: ۹۷۲۳۵۵
این دروازه‌بان آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت+ عکس
دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت: هنوز از 5 سال قبل، از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و این موضوع باورکردنی نیست. امیدوارم هرچه زودتر به پولم برسم و برای این کار، مجبور به شکایت شدم.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ پرونده نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی و پیشین پرسپولیس که یکسری رکورد‌ها را به خود اختصاص داده است که برای باشگاه یک تهدید محسوب می‌شود. نیلسون هنوز حدود 80 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است. باشگاه باید این رقم را زودتر از این حرف‌ها به نیلسون پرداخت می‌کرد و رضایتش را می‌گرفت آن هم در حالی که نیلسون بار‌ها گفته بود حاضر است با دریافت 50 درصد از مطالباتش، از شکایت انصراف بدهد و با باشگاه کنار بیاید ولی هیچ‌کس به فکر حل این مشکل نبود.

در فصل چهاردهم، دلار حدود 3 هزار و 500 تومان ارزش داشت و حالا دلار مدام روی مرز 15 تا 16 هزار تومان حرکت می‌کند و این وضعیت، بدهی باشگاه به نیلسون از فصل چهاردهم تا به حال را چند برابر سنگین‌تر کرده است.

دروازه‌بان سابق سرخ پوشان در مورد پرونده شکایتش از پرسپولیس گفت: «این شکایت تازگی ندارد و متعلق به حدود 3 سال قبل است. من آن زمان شکایت کردم و حتی یک بار رأی اولیه صادر شد. در این مدت بار‌ها از طریق وکیلم به مدیران باشگاه پرسپولیس پیغام دادم که حاضر به دادن تخفیف هستم، اما در شرایطی که بخشی از مطالباتم را بپردازند و آن‌ها هیچ توجهی به این موضوع نکردند.»

نیلسون اضافه کرد: «واقعاً نمی‌دانم دلیل این رفتار باشگاه چیست، اما من همیشه آماده توافق با آن‌ها بودم. در این مدت بار‌ها مدیران باشگاه پرسپولیس تغییر کردند ولی هیچ‌کس به ایمیل‌های من و پیام‌هایی که از طریق وکیلم برای باشگاه ارسال کردم، توجهی نشان نداد و به همین علت خواستم تا شکایتم را ادامه بدهم. من نمی‌دانم حالا وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس چگونه است، اما این را می‌دانم که من جزو بازیکنان گرانقیمت فوتبال ایران نبودم و با قیمتی مناسب به ایران آمده بودم ولی با این حال، هنوز از 5 سال قبل، از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و این موضوع باورکردنی نیست. امیدوارم هرچه زودتر به پولم برسم و برای این کار، مجبور به شکایت شدم.»

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در نهایت گفت: «من همیشه طرفدار پرسپولیس بودم و گاهی اوقات از طریق سایت‌های خبری و یوتیوب اخبار این باشگاه و ویدئوی بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم. همیشه خودم را طرفدار پرسپولیس می‌دانم و فکر می‌کنم هنوز طرفداران زیادی در ایران دارم. امیدوارم بتوانم یک روز دوباره به فوتبال ایران برگردم و کار کنم، اما نمی‌دانم این اتفاق چه روزی رخ می‌دهد. در حال حاضر باید طبق همه قرارداد‌هایی که در دنیا بسته می‌شود، پولم را دریافت کنم.»

00945304_0

منبع: خبر ورزشی

نظر شما