ایوب بهتاج:

اجرای دقیق اطلاعیه‌های پیشگیری از کرونا ویروس برای همه الزامی است

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۵:۰۱
کد خبر: ۹۷۲۶۸۰
اجرای دقیق اطلاعیه‌های پیشگیری از کرونا ویروس برای همه الزامی است
با آغاز شیوع کرونا در کشور و تشکیل ستاد مقابله با کرونا در استان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با تشکیل جلسه ای در ستاد در خصوص اهمیت موضوع، صدور اطلاعیه های جامع شماره 1 و 2 پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک را در دستور کار قرار داد و برای تمامی باشگاه های ورزشی اعم از دولتی و بخش خصوصی این اطلاعیه را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اذربایجان شرقی در رابطه با به کاربستن دستورالعملهای پیشگیرانه از ویروس کرونا از تعطیلی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی و لغو کلیه مسابقات و گردهمایی ها خبر داد.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اذربایجان شرقی گفت: اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی اداره‌ کل در سطح گسترده‌ای در خصوص مقابله با کرونا، رعایت نکات بهداشتی، ضدعفونی و مصوبات جلسات متعدد پدافند غیرعامل استان برای باشگاه های ورزشی، تمامی ورزشکاران و خانواده های آنها اجرایی شد تا ورزشکاران عزیزمان هیچ آسیبی از این ویروس پرخطر نبینند و در سلامت کامل به سر ببرند تا انشاالله شاهد شکست این ویروس در کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: اماکن ورزشی شهرستان های استان علاوه بر تبریز توسط مدیریت جهادی همکارانم در شهرستانها، به طور جدی گندزدایی و ضدعفونی شد تا جامعه ورزشی استان در این حرکت همگانی حضور پررنگ داشته باشد.

او گفت: طی روزهای گذشته با اعمال محدودیت برای برگزاری همایشها و کلاس های آموزشی، دوره ها، اردوها و مسابقات در سطح استان و همچنین کلاسهای تمرینی موفق شدیم حضور ورزشکاران را در اماکن ورزشی به صفر برسانیم حتی جلسات مختلفی که برای پایان سال ترتیب داده شده بود اعم از جلسه پایان سال رؤسای ادارات و هیئت‌های ورزشی، دبیران و نائب رئیسان همگی لغو شدند تا هیچ آسیبی به هم استانی های عزیزمان نرسد.

بهتاج ادامه داد: براساس اطلاعیه های جامع شماره 1 و 2 اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمانهای مردم نهاد جوانان استان نیز کلیه کارگاههای آموزشی، همایش ها و جلسات خود را تعطیل کردند.

او همچنین از برخورد قاطع با مدیران خاطی اماکن ورزشی سخن گفته، افزود: مسئولیت تعطیلی و گندزدایی اماکن ورزشی با مدیر مجموعه است که تخطی از ان موجب رفتار براساس قانون و اعمال مجازات هایی در حق وی است و ما در رابطه با سلامتی ورزشکاران و مردم عزیز هیچ مسامحه ای با خاطیان امر نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: از جامعه ورزش و همه جوانان استان درخواست دارم با رعایت نکات دقیق بهداشتی و دستورالعمل هایی که از طرق مقتضی در دسترس عموم قرار می دهیم، سلامتی خود را حفظ کنند تا به خواست خدا به زودی شاهد غلبه بر این ویروس همه گیر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز