طبق اعلام فدراسیون جهانی؛

فدراسیون جهانی جوجیتسو به جمع رشته‌های فدراسیون ورزشهای دانشگاهی پیوست

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۳:۲۵
کد خبر: ۹۷۲۸۴۸
فدراسیون جهانی جوجیتسو  به جمع رشته‌های فدراسیون ورزشهای دانشگاهی پیوست
فدراسیون جهانی جوجیتسو به جمع رشته‌های فدراسیون ورزشهای دانشگاهی پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست فدراسیون جهانی ورزشهای دانشگاهی (fizu)، در شرایطی روز گذشته با حضور اعضا هیئت رئیسه درخصوص بررسی و ورود رشته های جدید به این فدراسیون برگزار شد، که طی آن با اضافه شدن رشته رزمی جوجیتسو و دو رشته  مچ اندازی و فیتنس  جمع رشته های ورزش دانشگاهی موافقت شد.

بر همین اساس و طی توافق اولیه سازمان جهانی جوجیتسو jjif و فدراسیون جهانی ورزشهای دانشگاهی(fizu) در خصوص اضافه شدن این رشته به جمع ورزشهای دانشجویی مقرر شده بود در صورت استقبال کشورهای عضو سازمان جهانی جوجیتسو برای حضور در این فدراسیون، اقدامات اولیه صورت پذیرد.

مسئوین انجمن جوجیتسو jjif کشورمان نیز در همین راستا و در جلسه ای که مرداد ماه سالجاری با دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ورزشهای دانشجویی کشورمان داشتند، طی توافقنامه ای این انجمن به عضویت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی کشورمان در آمده بود.

سازمان جهانی جوجیتسو jjif به عنوان متولی هنر رزمی جوجیتسو و جوجیتسو برزیلی در جهان است، این سازمان در پیکارهای المپیک قاره ای و دیگر مسابقات رزمی سطح اول جهان همچون ورلد گیمز، مسترشیب، بازیهای داخل سالن و ... نیز حضور دارد و تنها نماینده رسمی آن تحت عنوان انجمن جوجیتسو jjif به ریاست محمد حسن رستمیان در کشورمان فعالیت می کند.

نظر شما