در نشست ستاد عالی مقابله با کرونا مقرر شد؛

همکاری مشترک وزارت ورزش و بهداشت برای پیشبرد برنامه های عملیاتی

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۲:۳۰
کد خبر: ۹۷۲۹۳۴
همکاری مشترک وزارت ورزش و بهداشت برای پیشبرد برنامه های عملیاتی
نشست ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در تهران و سطح کشور توسط دکتر علیرضا دلاوری و دکتر شهرام علمداری معاونان بهداشت و برنامه ریزی ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ارائه شد و هم اندیشی لازم در خصوص سیاستگذاری ها، برنامه های عملیاتی(ضد عفونی کردن اماکن ورزشی، غربالگری کرونا بازرسی از باشگاه ها، تعطیلی اماکن ورزشی و...)، آموزش، فرهنگسازی، در ابعاد مختلف بویژه حوزه ورزش و جوانان انجام شد.
در این نشست که دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه شد و دو طرف بر همکاری مشترک و بیشتر بین دو وزارتخانه ها و استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای حوزه بهداشت و ورزش به منظور مقابله با این بیماری در سطح کشور تاکید کردند.
دکتر لاله حاکمی، دکتر فرهاد مرادی شهپر، دکتر مهرشاد پورسعید و دکتر محمد حسین پورغریب دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش بودند که در این نشست حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز