حسین قدوسی:

کریم باقری اسطوره پرسپولیس است/ باقری قبل از اتمام لیگ مانند ملی‌پوشان در تمرین نخواهد بود

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۷۳۰۲۲
کریم باقری اسطوره پرسپولیس است/ باقری قبل از اتمام لیگ مانند ملی‌پوشان در تمرین نخواهد بود
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در واقع کریم‌ که اسطوره پرسپولیس است قبل از اتمام‌ لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین هم‌چون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیست و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کریم‌ باقری قبل از اتمام‌ لیگ فقط ۷ تا ۱۲ فروردین در تمرینات پرسپولیس نیست. باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با بهاروند صحبت کرد و با سرمربی تیم ملی هم گفتگویی داشت. بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو با انصاری‌فرد صحبت کرد تا موافقت کند باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ گنگ و کامبوج که هفتم و ۱۲فروردین برگزار می‌شود کنار تیم ملی و اسکوچیچ باشند.

وی افزود: سایر دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و بحرین هم  بعد از اتمام‌ لیگ برتر و آسیا در پانزدهم و ۲۰ خردادماه برگزار می‌شود. به همین نیز دلیل باشگاه و گل محمدی چون فدراسیون اصرار داشته و باقری هم موافقت کرده است، با این موضوع موافقت کردند تا او بتوانند به تیم ملی کمک کند.

قدوسی بیان کرد: قرار هم‌ نبود باشگاه این موضوع را رسانه‌ای کند اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه کریم‌ از آن‌جا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود، توضیحات مدیریت باشگاه و خود باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌ تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود.

وی عنوان کرد: در واقع کریم‌ که اسطوره پرسپولیس است قبل از اتمام‌ لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین هم‌چون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیست و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهد بود.

قدوسی گفت: فدراسیون هم شاید به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی مابین امضا نشده و ما هم پس از خبرها و مصاحبه‌های منتشره با نظر خود کریم‌ باقری شفا‌ف سازی کردیم تا جلوی شایعات و اخباری که هواداران را نگران کرده بود گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز