حامد جولائی:

اجرای مداوم و مستمر ضدعفونی و گندزدایی اماکن ورزشی استان/ مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه بمانند

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶:۵۲
کد خبر: ۹۷۳۲۰۲
اجرای مداوم و مستمر ضدعفونی و گندزدایی اماکن ورزشی استان/ مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه بمانند
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری تمامی اماکن ورزشی سطح استان به صورت مداوم و مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حامد جولائی، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با تاکید براینکه عدم حضور مردم اماکن عمومی می تواند جلوی گسترش این ویروس را بگیرید بیان کرد: برای مبارزه با ویروس خطرناک کرونا، اماکن و سالن های ورزشی سطح استان ضدعفونی و به صورت مداوم گندزدایی می شوند.

وی توضیح داد: تمامی مصوبات ستاد پیشگری از شیوع  کرونا در استان اجرا و تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده در همین راستا ساختمان اداره کل ورزش و جوانان کردستان به طور کامل ضدعفونی شد.

مسئول ورزش و جوانان کردستان با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم، ورزشکاران و جامعه ورزشی استان گفت: با هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و استانداری در راستای اجرای  دستورالعمل های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت تمامی اماکن ورزشی استان به حالت تعلیق درآمده و تا اطلاع ثانوی و حصول اطمینان  از هرگونه فعالیت این اماکن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

جولائی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری افزود: با هدف آگاهی بخشی به مردم و قشر ورزشی استان اقدام به نصب بنر در ورودی سالن های ورزشی شده و با اطلاع رسانی بر روی سایت خبری اداره کل ورزش و جوانان و استفاده از توان فضای مجازی و کانال های ارتباط جمعی نسبت به هوشیاری جامعه ورزشی در برابر خطرات و سرعت شیوع ویروس کرونا از ظرفیت مخاطبین ورزشی در آگاه سازی افراد جامعه بهره برداری شده است.

وی همچنین به فعالیت سازمان های مردم نهاد بخش جوانان اشاره کرد و افزود: در همین راستا سمن های جوانان با اطلاع رسانی در محلات حاشیه شهرها و پخش رایگان ماسک در این مکان ها اقدامات شایسته ای انجام داده اند.

جولائی با اشاره  به لزوم حمایت از مسئولین سالن ها و مدیران و مربیان باشگاه های سطح استان، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی سالن ها و اماکن ورزشی به منظور جبران بخشی از ضرر و زیان این قشر دستگاه ورزش و جوانان اجاره بهای روزهای تعطیل را دریافت نخواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تاکید بر اهمیت هماهنگی دستگاه های مختلف استانی و کشوری در اجرای مصوبات کامل ستاد پیشگیری و مبارزه با شیوع  ویروس کرونای کشور  از تمامی مدیران، مسئولین و مربیان ورزشی و مردم استان خواست تا در این راه یاری کننده دستگاه ورزش و جوانان بوده تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز