فرزاد فتاحی:

جامعه ورزش و جوانان در کنار پزشکان و پرستاران خواهد بود

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۱:۳۵
کد خبر: ۹۷۳۲۰۹
جامعه ورزش و جوانان در کنار پزشکان و پرستاران خواهد بود
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان در جهت مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان در جهت مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

در متن این پیام آمده:

کشور ما در حال عبور از روز‌های سختی است که در مسیر کنترل این بحران و جلوگیری از به خطر افتادن شمار بیشتری از هموطنانمان پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها نقش پر رنگی ایفاد کردند.

در فضای مجازی، اخبار و رسانه‌ها تصاویر زیبایی از ایثار، خدمت و علاقه این عزیزان در انجام دادن رسالت کاری شان را دیده ایم افرادی که در خط مقدم کمک به مردم و مبتلایان به این ویروس هستند، این روز‌ها در مشهد و استان خراسان رضوی هم وضعیت کمی سخت تر شده با این حال شرایط تحت کنترل است و به لطف این عزیزان کرونا را شکست خواهیم داد.

جامعه ورزش مانند سایر اقشار در کنار پزشکان، پرستاران و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و قطعا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند. از روز اول باشگاه داران و ورزشکاران اقدامات خوبی در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری انجام دادند و در حال حاضر هم با رعایت نکات بهداشتی سعی در کنترل این ویروس دارند، ما در کنار عزیزانمان در مراکز درمانی هستیم و از زحماتشان قدردانی می‌کنیم.

نظر شما