حمید کریمی:

جامعه ورزش چهارمحال و بختیاری برای شکست کرونا با یکدیگر همدل هستند

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۴:۴۵
کد خبر: ۹۷۳۳۲۰
جامعه ورزش چهارمحال و بختیاری برای شکست کرونا با یکدیگر همدل هستند
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه در جامعه ورزش و جوانان این استان با حساسیت در حال انجام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید کریمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون 6 جلسه هماهنگی برای بسیج امکانات، منابع و اقدامات در خصوص کاهش شیوع این بیماری در استان داشته ایم.

کریمی تعطیلی 450 باشگاه ورزشی این استان را اولین قدم در این مسیر برشمرد و افزود: درباره سلامت جامعه بسیار حساس هستیم و بر اساس هشدارهای مربوطه با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان تعطیلی تمامی اماکن ورزشی، استخرها، فعالیت های ورزشی، دوره های آموزشی و تجمعات تشکل های مردم نهاد را از اقدامات صورت گرفته برشمرد و اضافه کرد: با تامین اعتبار و توزیع اقلام بهداشتی، مرحله "کرونا زدایی" و ضدعفونی کردن اماکن ورزشی در سطح استان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: درباره سلامت عمومی جامعه تعارف نداریم و هفته گذشته با 3 باشگاه متخلف که به صورت مخفیانه در حال برگزاری سانس های ورزشی بودند، برخورد قانونی صورت گرفت.

کریمی با تقدیر از کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و مدافعین سلامت در سطح کشور و این استان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان قدردان زحمات و مبارزه این اقشار با این ویروس هستند  و در این مسیر علاوه بر اقدامات عملی، با توزیع اقلام تبلیغی، بروشور و پوستر نیز برای تحقق شعار "کرونا را شکست می دهیم." اقدام شده است.

پیرو اطلاعیه های قبلی، تجمعات تمامی هیات های ورزشی، اماکن، باشگاه ها، استخرها و سانس های ورزشی، فعالیت تمامی تشکل های مردم نهاد استان تا اطلاع ثانوی در این استان تعطیل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز