عقیلی به چالش کمک به مردم پیوست؛

بازیکن سپاهان پشت ستاره پرسپولیس درآمد+عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۷۳۸۸۸
بازیکن سپاهان پشت ستاره پرسپولیس درآمد+عکس
بازیکن تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در فضای مجازی خواستار کمک هنرمندان و ورزشکاران به مردم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شیوع ویروس کرونا حالا تقریبا در دنیا به اولویت اول تبدیل شده و دولت‌های مختلف بسته به میزبان گستردگی این ویروس در کشورهایشان روش‌های مقابله را در پیش گرفته اند.

در ایران حالا تمام رقابت های فوتبال تا تاریخ ١۴ فروردین ماه سال ١٣٩٩ به حالت معلق درآمده و تکلیف سایر رشته‌ها هم غیر از این نیست، تا شرایط کشور در حالت ویژه‌ای قرار گرفته باشد.

هادی عقیلی

در این میان بسیاری از چهره‌های معروف ورزشی و هنری با همراهی مردم چالشی به نام چالش لبخند را ایجاد کرده‌اند تا در این شرایط، حداقل روحیه افراد بیمار و سایر مردم جامعه را بالاتر ببرند.

هادی عقیلی مدافع سابق سپاهان اما از چهره های معروف خواسته تا به جای چالش لبخند، هر کدام از آنها به ١٠ نفر ماسک و مایع ضدعفونی بدهند.

روز گذشته محمد نادری مدافع پرسپولیس در همین راستا دست به اقدامی جالب زد و با حضور در یکی از پارک های تهران، به صورت رایگان ماسک و مایع ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار می داد.

گفتنی است این کمپین و کمپین فوتبال 1-کرونا 0مورد توجه فوتبالیست ها قرار گرفته و شجاع خلیل زاده به عنوان اولین فوتبالیست پست عقیلی را به اشتراک گذاشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز