مورد استقبال خوبی قرار گرفتم؛

صحبت های لژیونر پرسپولیسی درباره الگو هایش و کرونا+عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱:۰۰
کد خبر: ۹۷۴۱۳۹
صحبت های لژیونر پرسپولیسی درباره الگو هایش و کرونا+عکس
دفاع راست ایرانی سابق پرسپولیس که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را نیز در کارنامه خود دارد، چهارشنبه شب برابر هایدوک در لیگ کرواسی به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  روزنامه vecernji کرواسی بعد از درخشش صادق محرمی در دربی این کشور سبک بازی این بازیکن را به کافو و یا دنی آلوز تشبیه کرد.

صادق محرمی در باره حضورش در این دیدار گفت: من بازی‌های اینچنینی که سخت پیش می‌رود را دوست دارم و در هر نقطه از زمین باید تلاش کنم. ما 17 امتیاز بیشتر داریم و این یک مزیت بزرگ است، باشگاهی مثل دینامو نباید درگیر این موضوع باشد که از حالا قهرمان شده است.

وی درباره اینکه دوست دارد در چه لیگی بازی کند اظهار داشت: من همیشه بوندس لیگا را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کرده و رویای بازی در آنجا را دارم اما برای رسیدن به آن لیگ، مسابقات زیادی وجود دارد. الگوی من در فوتبال علی کریمی و دایی است.

وی پیرامون کرواسی نیز گفت: اینجا شهر و کشور بسیار زیبایی است. شما یک ساعت و نیم راه تا دریا دارید، مردم اینجا خیلی صمیمی هستند و من هم مورد استقبال خوبی قرار گرفته ام.

محرمی درباره شیوع کرونا در ایران و اینکه آیا از اطرافیانش کسی به این بیمار دچار شده یا خیر تصریح کرد:

خوشبختانه اینگونه نیست. من حتما وضعیت را رصد می‌کنم، متاسفم برای همه افراد مبتلا به این ویروس. در داخل یا خارج از ایران. من معتقدم این وضعیت به سرعت حل خواهد شد.ایران یک کشور بزرگ است، مردم فوتبال را خیلی دنبال می کنند به همین دلیل در صفحات اجتماعی بازیکنان را پیگیری می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز