ایوب چراغی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تابع تصمیمات فدراسیون درخصوص تعطیلی لیگ هستیم/ تمرکز ما روی ماندن پارس جم در لیگ است

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۷۴۱۷۴
تابع تصمیمات فدراسیون درخصوص تعطیلی لیگ هستیم/ تمرکز ما روی ماندن پارس جم در لیگ است
سرپرست تیم پارس جنوبی جم گفت: انشاالله تصمیم درستی که به نفع بازیکنان است در کلان گرفته شود، ما هم تابع این تصمیمات خواهیم بود و به شخصه موافق تعطیلی لیگ هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایوب چراغی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری دیدار دوستانه بیان کرد: بنابر تصمیم کادرفنی قرار شد پیش از این که بازیکنان به تعطیلات بروند، یک دیدار دوستانه داشته باشیم تا بتوانند سطح آمادگی خود را حفظ کنند. از طرفی بازیکنان آزمایش سلامت دادند تا در این چند روزی که کادرفنی تصمیم می‌گیرد آن‌ها استراحت کنند، بتوانند سلامتی جسمانی خود را حفظ کنند. در آینده تیم ما هم مانند تیم‌های دیگر تابع تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهد بود تا ببینم بازی‌های لیگ دوباره چه زمانی آغاز می‌شود.

وی افزود: باتوجه به فراگیری ویروس کرونا در سراسر دنیا، سازمان لیگ تصمیم بسیار مناسبی درخصوص برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاچیان گرفت. با شیوع بیشتر این ویروس تصمیم برای لغو بازی‌ها باز هم بهترین تصمیمی بود که از سوی فدراسیون گرفته شد، چون انتقال این بیماری در تجمعات خیلی سریع‌تر و بیشتر است. 

چراغی در ادامه اظهار داشت: تصمیم بر لغو ادامه بازی‌های لیگ، تصمیمی است که به صورت کلان گرفته می‌شود. در حال حاضر در برخی از استان‌های کشور حتی شرایط بحرانی اعلام شده و این بیماری کل دنیا را درگیر کرده و در هر صورت سلامت بازیکنان، هواداران و ... خیلی مهم است و اگر این موضوع را در نظر نگیریم دچار بحران خواهیم شد. انشاالله تصمیم درستی که به نفع بازیکنان است در کلان گرفته شود، ما هم تابع این تصمیمات خواهیم بود و من به شخصه موافق تعطیلی لیگ هستم.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: یک بازی دوستانه داشتیم که هر دو تیم دوست داشتند در این دیدار نتیجه بگیرند، یک برخوردی پیش آمد که باعث مصدومیت مگنو شد. امیدوارم به شراط ایده‌آل برگردد و بتواند تا پایان سال به فعالیت با تیم ما ادامه دهد، در حاضر منتظر نظر پزشکان هستیم. افاضلی مربی با دانش و با اخلاقی است و زمانی که سکان تیم را در دست گرفته، شرایط رو به بهبود است.

چراغی در پایان گفت: امیدوارم درخصوص رییس فدراسیون هرچه زودتر تصمیم گرفته شود و فردی که دلسوز فوتبال است کار را به دست بگیرد تا برنامه‌های فدراسیون به صورت منظم پیگیری شود. تمرکز ما بیشتر روی این مسئله است که پارس جم در لیگ برتر باقی بماند و انشاالله با برنامه‌ریزی که داریم برای سال آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز