رئیس انجمن پارادوومیدانی:

اردوهای متمرکز باعث افزایش آمادگی ورزشکاران شده است/ از رکورد ملی‌پوشان رضایت دارم

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۹:۳۶
کد خبر: ۹۷۴۳۳۲
اردوهای متمرکز باعث افزایش آمادگی ورزشکاران شده است/ از رکورد ملی‌پوشان رضایت دارم
رئیس انجمن پارادوومیدانی کشورمان درباره برنامه‌های تیم ملی و این انجمن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی، رئیس انجمن پارادوومیدانی در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: سومین مرحله اردو تیم ملی به میزبانی کیش برگزار شد و ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند. خوشبختانه وضعیت اردوها نسبت به گذشته بهتر شده است چرا که ورزشکاران به صورت متمرکز و تحت نظارت مربیان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این اردوها برخی از ملی‌پوشان رکوردگیری داشتند که از نتایج ثبت شده راضی هستم و خوشبختانه با نظارت بیشتری که روی عملکرد ورزشکاران صورت گرفته باعث افزایش آمادگی آن‌ها شده است.

رضایی درباره مسابقات بین المللی امارات اظهار کرد: رقابت ها قرار بود آخر اسفند ماه برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد.

وی درباره رقابت‌های باشگاه‌های کشور در رده جوانان عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری این رقابت‌ها در اسفند ماه لغو شد اما بر اساس تقویم ورزشی سال آینده مسابقات به طور حتم در تابستان برگزار می‌شود و حکم انتخابی تیم ملی را برای ورزشکاران دارد.

رئیس انجمن پارادوومیدانی در پایان گفت: در اواخر فروردین ماه سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را برگزار می کنیم که آخرین انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز