هم‌زمان با هفتمین روز درگذشت سیامند رحمان؛

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و روسای فدراسیون جودو، پرورش اندام به صمیمی تسلیت گفتند

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۲:۱۴
کد خبر: ۹۷۴۴۰۹
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و روسای فدراسیون جودو، پرورش اندام به صمیمی تسلیت گفتند
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و روسای فدراسیون جودو، پرورش اندام و بدنسازی درگذشت رحمان را به صمیمی تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هم‌زمان با هفتمین روز از درگذشت سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان و ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان، سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، آرش میراسماعیلی و ناصر پور‌علی‌فرد روسای فدراسیون‌های جودو و پرورش اندام طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مرحوم سیامند رحمان را به دکتر صمیمی تسلیت گفتند.

متن پیام سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها:

درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند. ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به جنابعالی و به ویژه جامعه ورزش کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

متن پیام آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو:

خبر شوکه‌کننده درگذشت قهرمان جوان و با اخلاق وزنه‌برداری ایران، سیامند رحمان، تمام جامعه ورزش را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد.

باعث تاسف است که ورزش ایران در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ و در حالی که تا بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ فرصت زیادی باقی نمانده است، یکی از درخشان‌ترین و بااخلاق‌ترین استعدادهای خود را که موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ و ارزشمند در کارنامه افتخارات خود، شده بود از دست داد، هرچند امیدواریم منش پهلوانی و روش قهرمانی او با رویش ورزشکاران ادامه پیدا کند، یاد این ورزشکار تکرار نشدنی، همیشه در خاطرمان جاودانه خواهد ماند.

بنده به نوبه خود، این اتفاق تلخ و غم انگیز را به خانواده محترم رحمان، جامعه ورزش و دوستان این ورزشکار، فدراسیون جانبازان و معلولین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده داغدار و سایر بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

متن پیام ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

درگذشت ناباورانه قویترین مرد جهان، اسوه اخلاق و ادب، پهلوان سیامند رحمان را خدمت جامعه بزرگ ورزش و جامعه پرافتخار ورزش‌های جانبازان و معلولین تسلیت گفته، امیدوارم مرا نیز در غم بزرگ خود شریک بدانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز