مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردم باید به تذکرات وزارت بهداشت توجه بیشتری داشته باشند/ فدراسیون تنیس روی میز در راستای تصمیمات کلان حرکت می‌کند

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۴:۱۳
کد خبر: ۹۷۴۶۲۵
مردم باید به تذکرات وزارت بهداشت توجه بیشتری داشته باشند/ فدراسیون تنیس روی میز در راستای تصمیمات کلان حرکت می‌کند
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس سفر نکنند، در خانه‌های خود بمانند و به موارد بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا انشاالله بتوانیم این مشکلات را نیز پشت سر بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، در پی شیوع ویروس کرونا در دنیا و لغو رقابت‌های بین المللی و داخلی در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: باتوجه به شیوع این ویروس در سطح جهان و شرایطی که در حال حاضر در دنیا حاکم است، ما باید در جایگاه خود و به عنوان یک شهروند، تنها به نظرات کارشناسان و سازمان‌های مرتبط توجه داشته باشیم که در این زمینه وزارت بهداشت و درمان در راس کار قرار گرفته است. در این برهه زمانی اکثر مسابقات بین‌المللی، انتخابی المپیک و ... لغو شده و به تعویق افتاده است، ما هم باید در همین راستا حرک کنیم و کار را پیش ببریم.

وی افزود: به همین منظور شخصا به عنوان یک شهروند در این زمینه تابع دستورات و تذکرات وزارت بهداشت کشورمان هستم و سعی می‌کنم با رعایت نکات بهداشتی که دائما گوش زد می‌شود، به وظیفه خود عمل کنم.

علیقارداشی در پایان گفت: یکی از نکات بسیار مهم که ارگان‌های مربوطه دائما اطلاع‌رسانی می‌کنند و تذکر می‌دهند، سفر نکردن و عدم تردد غیرضروری در داخل یا خارج شهر است. به همین منظور من هم تا جایی که امکان دارد به این موارد عمل می‌کنم و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس سفر نکنند، در خانه‌های خود بمانند و به موارد بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا ان‌شاءالله بتوانیم این مشکلات را نیز پشت سر بگذاریم.

نظر شما