تصمیمی که احتمال اتخاذ آن توسط مدیران تبریزی زیاد است؛

اعتراض سرخ‌پوشان به رای این ستاره پرسپولیسی+ عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۳:۴۵:۳۹
کد خبر: ۹۷۴۷۷۰
اعتراض سرخ‌پوشان به رای این ستاره پرسپولیسی+ عکس
وکیل حقوقی فوتبال گفت: اعتراض به رای استوکس و اروین بستگی به تصمیم مدیریت باشگاه تراکتور دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه تراکتور هنوز  از شوک محکومیت در پرونده آنتونی استوکس خارج نشده بود که روز قبل خبر رسید باشگاه در پرونده لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی سابق خود نیز به پرداخت 100 هزار دلار محکوم شده است. به هر حال فیفا به باشگاه تراکتور 45 روز فرصت داد تا این مبلغ را به اروین پرداخت کند در غیر این صورت این باشگاه با جرایم دیگری مواجه می‌شود.  

محمد صابر مهدوی، وکیل حقوقی فوتبال درباره محکومیت این باشگاه در پرونده آنتونی استوکس بیان کرد: بله متاسفانه باشگاه تراکتور در پرونده استوکس به پرداخت 400 هزار دلار به علاوه 5 درصد سود دیرکرد یکساله از سوی فیفا محکوم شده است. البته این پرونده در اختیار یک وکیل خارجی بوده و تصمیم گیری درباره اعتراض به رای در اختیار مدیریت باشگاه است.

او ادامه داد: تراکتور 10 روز فرصت دارد که متن اصلی رای را درخواست کند که در حال حاضر قصد چنین امری را داشته تا در ادامه نسبت به اعتراض به رای صادره اقدام کند.  

100

مهدوی درباره اینکه نگرانی بابت محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور وجود دارد، گفت: فیفا ضمانت اجرای رای پرونده آنتونی استوکس را محرومیت پنجره‌ نقل و انتقالاتی قرار داده که چنین ضمانت اجرایی زمانی اعمال می‌شود که باشگاه ظرف مهلت مقرر رای را اجرا نکند یا نسبت به آن اعتراضی نداشته باشد. اگر باشگاه به رای استوکس اعتراض نکند در آن صورت 45 روز زمان دارد تا جرایم را پرداخت کند و در صورتی که این کار را نکند پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می‌شود.

به هر حال به نظر می‌رسد احتمال اعتراض سرخ‌پوشان به رای استوکس مهاجم پرسپولیس بیشتر از پذیرفتن آن در برهه فعلی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز