علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون ایران پیشنهاد لغو مسابقات آسیایی را داده بود/ پاروزنان المپیکی در قرنطینه هستند

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۶:۴۹:۱۴
کد خبر: ۹۷۵۰۳۳
فدراسیون ایران پیشنهاد لغو مسابقات آسیایی را داده بود/  پاروزنان المپیکی در قرنطینه هستند
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ما پیشنهاد لغو مسابقات آسیایی را کردیم اما این رقابت‌ها انتخابی المپیک است و قرار است زمانی برگزار شود که تکلیف شرایط کاملا مشخص باشد تا مشکلی برای پاروزنان پیش نیاید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی درخصوص به تعویق افتادن مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: با توجه به درخواستی که ما از کنفدراسیون آسیا داشتیم این دوره از رقابت‌ها لغو نشد و فقط به تعویق افتاد اما هنوز زمان و مکان جدید برگزاری مسابقات را به ما ابلاغ نکردند. فقط قرار شد رقابت‌های انتخابی المپیک روئینگ همزمان با کاپ آسیایی برگزار شود. سعی می‌کنیم تا زمان برگزاری این رویدادها اردوهای تیم ملی برپا باشد، البته اردوهای رشته‌های غیرالمپیکی و رده‌های سنی جوانان یا زیر 23 سال لغو شده است.

وی افزود: در حال حاضر پاروزنان ما در قرنطینه هستند، اگر هم بخواهند از این محیط خارج شوند، با شرایطی بسیار خاص و با هماهنگی مربی و سرپرست انجام می‌شود. مجبور هستیم ورزشکاران را تا جایی که امکان دارد، از محیط بیرون دور نگهداریم.

سهرابیان اظهار داشت: پیشنهاد لغو مسابقات آسیایی را کردیم اما این رقابت‌ها انتخابی المپیک است. بیشتر فدراسیون‌های آسیایی مسابقات قهرمانی آسیا را لغو کردند و قرار است زمانی برگزار شود که تکلیف این شرایط کاملا مشخص شده باشد تا مشکلی برای پاروزنان پیش نیاید.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: از آن جهت که رقابت برای کسب سهمیه است، مسابقات انتخابی را لغو نمی‌کنند، بلکه فقط زمان و مکان آن‌ها تغییر خواهد کرد. وقتی ورزشکاران مدال می‌گیرند اما پیش از آن هم دائما در سختی‌ها هستند و از خانواده‌های خود دور هستند این بار قرنطینه شکل دیگر دارد، زمان‌های دیگر تمرینات و اردوها خارج از تهران پیگیری می‌شود. به همین دلیل ورزشکاران از نظر روحی آمادگی خوبی در چنین شرایطی دارند.

نظر شما