سید عبدی افتخاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حفظ سلامت خانواده اسکی برای ما از همه چیز مهم‌تر است/ امسال فصل اسکی دچار آسیب جدی شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۸:۲۲
کد خبر: ۹۷۵۴۹۵
حفظ سلامت خانواده اسکی برای ما از همه چیز مهم‌تر است/ امسال فصل اسکی دچار آسیب جدی شد
رییس فدراسیون اسکی گفت: بسیار سخت است که فصل اسکی به این صورت تعطیل شود اما در حال حاضر حفظ سلامت شهروندان، ورزشکاران، مربیان و خانواده اسکی برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان اکثر کشورهایی که دارای پیست اسکی هستند، اعلام کردند پیست‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

سید عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص تعطیلی پیست‌های اسکی بیان کرد: امسال فصل اسکی دچار آسیب جدی شد، تمرینات، مسابقات بین‌المللی و اردوهای ما همه تعطیل شدند. چون بر اساس اطلاعیه‌های شماره 4 و شماره 5 ستاد ملی مبارزه با کرونا در حوزه ورزش، همه اماکن ورزشی و پیست‌های اسکی تعطیل شدند.

وی افزود: از اوایل اسفندماه پیست‌های ما دچار مشکلاتی شده بودند ولی پس از آن رسما از تمامی پیست‌های اسکی سطح کشور تعطیل شدند. امروز هم باز مکاتبات مجددی داشتیم که همه تابع اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

افتخاری اظهار داشت: اگرچه بسیار سخت است که فصل اسکی به این صورت تعطیل شود و تمرینات، مسابقات، اردوها و کلیه فعالیت‌های ما تعطیل شد اما به جهت این که حفظ سلامت شهروندان، ورزشکاران، مربیان و خانواده  اسکی برای ما از همه چیز مهم‌تر است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم امروز به سلامت جامعه نگاه کنیم تا خدایی نکرده آسیبی به ورزشکار یا کوچک‌ترین عضو از خانواده اسکی وارد نشود. بنابراین تصمیم در حال حاضر همه پیست‌های اسکی کشور تعطیل هستند.

رئیس فدراسیون اسکی در پایان گفت: ان‌شاءالله که سال آینده بتوانیم مسابقات جوانان را میزبانی کنیم. به هر حال شیوع ویروس کرونا اتفاقی است که برای رشته‌های ورزشی دنیا افتاد است، خصوصا در رشته اسکی باتوجه به این که ویروس کرونا در هوای سرد و زیر صفر شیوع قابل توجهی دارد، ما باید خیلی بیشتر مراعات کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز