وزیر ورزش و جوانان:

جامعه ورزش هم توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا بکار بسته است/ از مدافعان عرصه سلامت تشکر می‌کنم

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۵:۰۸
کد خبر: ۹۷۵۵۳۷
جامعه ورزش هم توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا بکار بسته است/ از مدافعان عرصه سلامت تشکر می‌کنم
دکتر سلطانی فر گفت: تلاشمان همچنین بر این است که با دادن دستورالعمل های مختلف ، شرایطی را بوجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کنند و با تقویت جسمانی با این ویروس مقابله کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با تبریک ایّام با سعادت ماه رجب و ولادت حضرت علی علیه السلام و با ابراز امیدواری از بهره گیری از فیوضات ماه رجب و شعبان و آماده شدن برای ماه مهمانی خدا اظهار داشت: در آستانه سال جدید قرار داریم و مردم در حال مبارزه با ویروس کرونا و آثار و عوارض این ویروس منحوس هستند و مردم ما مثل مردم یکصد کشور دنیا در معرض تهاجم این ویروس هستند و جمعی از همکاران ما گرفتار شدند و تعدادی هم متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: لازم هست تشکر کنم از همه کسانی که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند بویژه مدافعان عرصه سلامت که پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بخش های مختلف بهداشت و درمان و همه کسانی که در سایر نهادها و وزارتخانه ها در حال خدمت هستند؛ مجموعه دولت  نظام، نیروهای مسلح درگیر هستند و تلاش ویژه ای را دارند تا با آثار و عوارض گسترش این ویروس منحوس مقابله کنند.

دکتر سلطانی فر گفت: جامعه ورزش هم تمام توان خود را به کار بسته است. ما ضمن آنکه تلاش کردیم با تعطیلی مسابقات و تعطیلی باشگاه ها از گسترش در بین مردم و جوانان و ورزشکارانمان خودداری، پرهیز و مقابله کنیم؛ تلاشمان همچنین بر این است که با دادن دستورالعمل های مختلف، شرایطی را بوجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کنند و با تقویت جسمانی با این ویروس مقابله کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : در هرصورت چیزی که لازم هست امروز مدنظر قرار گیرد هماهنگی با سیاست های عمومی مملکت، رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه اینکه در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات و جلسات مختلف است تا ما بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن با آثار و عوارض این ویروس مقابله کنیم و ان شالله هر چه زودتر شر این بلیه را از کشور خودمان دور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز