محمود یاوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعویق مسابقات انتخابی جام‌جهانی به سود ایران شد/ اسکوچیچ زمان بیشتری برای آماده‌سازی تیم دارد/ مشکل کرونا بین‌المللی است

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۵:۱۸:۱۷
کد خبر: ۹۷۵۶۰۴
تعویق مسابقات انتخابی جام‌جهانی به سود ایران شد/ اسکوچیچ زمان بیشتری برای آماده‌سازی تیم دارد/ مشکل کرونا بین‌المللی است
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به نفع تیم ملی کشورمان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود یاوری، پیشکسوت فوتبال پیرامون تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر تعویق رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به خبرنگار برنا گفت: فکر می‌کنم که این تصمیم به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا گرفته شده اما نفس تعویق مسابقات برای تیم ملی ما اتفاق خوبی بود.

وی افزود: اسکوچیچ به تازگی کار خود را با تیم ملی آغاز کرده است و اینکه به جای یک اردوی 10 روزه حالا چند ماه وقت برای آماده کردن تیم ملی دارد می‌تواند اتفاق خوشایندی برای او و تیم ما در ابتدا راه باشد. به هرحال اتفاقی است که رخ داده وشیوع بیماری یک مشکل بین‌المللی شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه اظهار داشت: اسکوچیچ همه وقت خود را صرف دیدار بازی‌های ملی‌پوشان ایران کرده که این کار او ارزشمند است و می‌تواند در جهت انجام کارهای آینده او نیز مفید فایده باشد.

بازیکن و مربی اسبق تیم پاس در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: بنده کار فنی کی‌روش را قبول داشتم اما ما هرگز تمرینات او را ندیدیم. فکر می‌کنم اگر شرایطی مهیا شود که بتوانیم با تایید مسئولان پزشکی برخی از ملی‌پوشان را حتی به تعداد 5 یا 6 نفر و به طور مثال در یک هفته مدافعان و هفته بعد مهاجمان را به تمرین بیاوریم هر طور که قابل انجام است بازیکنان در اردو حاضر شوند و به تمرین بپردازند. به هرحال یک زمانی برای کشورها و حریفان ما به تعویق افتاده و باید سعی کنیم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

یاوری در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: برانکو زمانی که به فوتبال ما آمد مطرح و شناخته شده نبود و او با موفقیت در تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ شد. حالا این موقعیت برای یک مربی دیگر به نام اسکوچیچ پیش آمده و بسیار امیدواریم او نیز بتواند به ما و خودش کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز