سید محمد شروین اسبقیان:

برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت فدراسیون جانبازان و معلولین دارم

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۷:۱۵
کد خبر: ۹۷۶۳۴۶
برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت فدراسیون جانبازان و معلولین دارم
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تاکید کرد که برای ریاست در این فدراسیون چهار سیاست کلان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید محمد شروین اسبقیان امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با کسب آرای لازم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: از همه روسای هیات ها و دیگر اعضای مجمع که با وجود شرایط حاد کرونایی در انتخابات شرکت کردند تا به ثبات مدیریت در فدراسیون کمک کنند تشکر می کنم. این افراد ایثار واقعی داشته و نشان دادند سرباز این عرصه هستند.

اسبقیان با بیان اینکه برای برای دوره ریاستش برنامه چهار ساله دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه ها در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دنبال می شود. در بخش کوتاه مدت حضور موفق در پارالمپیک توکیو و بعد از آن حضور در بازی های پارآسیایی برای مان اهمیت دارد. رویدادهایی هستند که فدراسیون نمی تواند از اهمیت آنها غافل باشد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان همچنین توسعه ورزش های همگانی، توسعه ورزش قهرمانی و توجه به برنامه های علمی، پژوهشی و استعدادیابی را جزو سیاست های کلان مورد نظر خود برای ریاست در فدراسیون جانبازان عنوان کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان برنامه ها و سیاست های پیش بینی شده خود برای دوره چهار ساله در این فدراسیون را تشریح کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز