محمود خسروی‌وفا:

خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش جانبازان تمام شد/ درگذشت سیامند رحمان ضایعه بزرگی برای ورزش پارالمپیک جهان بود

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲:۰۲
کد خبر: ۹۷۶۳۶۸
خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش جانبازان تمام شد/ درگذشت سیامند رحمان ضایعه بزرگی برای ورزش پارالمپیک جهان بود
رئیس کمیته ملی پارالمپیک از برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین ابراز خرسندی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود خسروی‌وفا در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین که امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درمورد برگزاری این مجمع در شرایطی که بیماری کرونا و شیوع آن بسیار جدی است، توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: من میهمان این مجمع بودم اما نظر وزارت ورزش و جوانان و معاون وزیر (مهدی علی‌نژاد) این بود که با توجه به فاصله کم تا بازی‌های پارالمپیک توکیو و اهمیت نتایج در این بازی‌ها، انتخابات به موقع برگزار شود تا بتوانیم مدیریت لازم را در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

خسروی‌وفا افزود: به هرحال در برخی از رشته‌ها شرایط خوبی نداشتیم و باید به نوعی عقب‌ماندگی ایجاد شده را جبران می‌کردیم بنابراین با حفظ دستورالعمل بهداشتی، مجمع امروز برگزار شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه حمید علی صمیمی پیش از پایان دوران چهار ساله خود از ریاست فدراسیون جانبازان کناره‌گیری کرد، اظهار داشت: حدود چند ماه این فدراسیون به دلیل استعفای رئیس، با سرپرست اداره شد. کاش این اتفاق نمی‌افتاد اما خوشحالم که امروز چالش دوره سرپرستی ورزش جانبازان تمام شد.

وی درمورد رشته‌هایی که زیر نظر فدراسیون‌های مربوطه اداره می‌شوند و بعضاً با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: از این رشته‌ها حمایت کلی داریم تا بتوانند برنامه‌های خود را به خوبی پیش ببرند بنابراین نظارت لازم را بر روند آنها داریم، این اقدامی بود که در راستای قوانین انجام شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به درگذشت مرحوم سیامند رحمان گفت: درگذشت این قهرمان، ضایعه بزرگی برای ورزش پارالمپیک جهان بود. درمورد سیامند رحمان و ماندگاری وی، یک بُعد مسائل قهرمانی وجود دارد؛ بُعد اصلی رفتار و منش پهلوانی او به حساب می‌آید که باعث ماندگاری‌اش خواهد شد. از یاد نبریم که مرحوم رحمان سال 2017 نیز بهترین ورزشکار جهان شد.

نظر شما