سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فقدان سیامند رحمان غم‌انگیز است/ بحث استعدادیابی را در فدراسیون به صورت جدی پیگیری می‌کنیم/ تلاش ما برای تکرار نتایج درخشان گذشته است

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۷۶۶۷۵
فقدان سیامند رحمان غم‌انگیز است/ بحث استعدادیابی را در فدراسیون به صورت جدی پیگیری می‌کنیم/ تلاش ما برای تکرار نتایج درخشان گذشته است
رییس فدراسیون جانبازان گفت: امیدوارم ورزشکاران را بتوانیم از لحاظ روحی و روانی تقویت کنیم تا موفقیت‌های پارا وزنه‌برداری را استمرار ببخشیم و به جایی برسیم که فقدان سیامند رحمان جبران شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد شروین اسبقیان که به عنوان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین انتخاب شد، طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: افرادی که سکان فدراسیون را تا به حال در دست داشتند، تلاش زیادی انجام دادند. هم کمیته ملی پارالمپیک فعالیت‌های آن‌ها را پیگیری می‌کرده است و هم مدیران، سرپرست و اعضا هیات رییسه فدراسیون تلاش خود را کردند. ما هم می‌خواهیم این فعالیت‌ها را استمرار دهیم و هم انشاالله تلاش می‌کنیم، بهترین نتایج را با بهترین کیفیت کسب کنیم.

وی اظهار داشت: فقدان سیامند رحمان بسیار غم‌انگیز است و همه وقتی این خبر ناگوار را شنیدند، شوکه شدند. طبیعتا باید این قهرمان جانشینانی داشته باشد، البته قهرمانانی هم هستند که عملکرد درخشانی دارند. امیدوارم ورزشکاران را بتوانیم از لحاظ روحی و روانی تقویت کنیم تا موفقیت‌های پارا وزنه برداری را استمرار ببخشیم و به جایی برسیم که فقدان رحمان جبران شود.

اسبقیان افزود: 8 فدراسیون مربوطه به جانبازان و معلولین که براساس تفاهم‌نامه با کمیته ملی المپیک تحویل آن‌ها داده شده را ظرف 6 ماه آینده به فدراسیون جانبازان و معلولین برمی‌گردانیم.

رییس فدراسیون جانبازان در رابطه با رشته پارا دوچرخه‌سواری گفت: موضوع استعدادیابی در 4 راهبرد که در برنامه‌های خود برای فدراسیون دارم، مد نظر است. بحث استعدادیابی را بسیار جدی در این فدراسیون دنبال خواهیم کرد. البته الان قهرمانانی را داریم که باید توجه کنیم تا رشد کنند و جای قهرمانانی را که متاسفانه فقدان آن‌ها برای ما دردآور است، پر کنند. 

نظر شما