وزیر ورزش و جوانان:

اردوهای امادگی ورزشکاران المپیکی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود /شیوع ویروس کرونا و نحوه کنترل آن در کشور و جهان بر روی تصمیمات بعدی ما موثر است

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۴:۰۳
کد خبر: ۹۷۷۲۱۲
اردوهای امادگی ورزشکاران المپیکی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود /شیوع ویروس کرونا و نحوه کنترل آن در کشور و جهان بر روی تصمیمات بعدی ما موثر است
مسعود سلطانی فر گفت : باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله کشورها و نحوه غلبه آنها بر این ویروس چگونه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلطانی فر اظهار داشت: تا آنجا که امکانش را داشته باشیم اردوهایمان را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد. مسابقات کسب سهمیه یکی پس از دیگری در حال لغو شدن است. بطور مثال مسابقات کسب سهمیه کشتی که قرار برد ٨ فروردین در قرقیزستان برگزار شود، لغو شده و مسابقات انتخابی در وزنه برداری هم که قرار بود در ازبکستان برگزار شود، لغو شده است. بسیاری از رشته ها هم که قرار بود در موعد خود برگزار شود، فعلا لغو شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با تدابیری که اتخاذ شده و با هماهنگی فدراسیون جهانی رشته ها و کمیته بین المللی المپیک و سایر کنفدراسیون های آسیایی، مسابقات انتخابی این رشته ها قرار است به زمان دیگری موکول شود.

وی افزود: ما این زمان ها را فعلا نمی دانیم و اینکه آیا قبل از مرداد سال اینده مسابقات انتخابی برگزار می شود یا با موضوعی دیگر روبرو خواهیم بود؟

مقام عالی ورزش کشور بیان کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله کشورها و نحوه غلبه آنها بر این ویروس چگونه خواهد بود و قطعا شرایط مقابله و کنترل این ویروس بر روی تصمیمات بعدی ما موثر است.

سلطانی فر در پایان تصریح کرد: ما امیدواریم این بلیه جهانی هرچه زودتر خاتمه پیدا کند و جریان عمومی زندگی در کشورهای مختلف جاری شود و ورزش هم مثل گذشته بتواند موجبات شور و شادی و شعف مردم را فراهم کند.

نظر شما