بیژن باتمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سهمیه گرفتن بوکسورها در آسیا کار سختی است/ روزبهانی برخلاف انتظارات نتیجه گرفت

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۶:۲۸:۲۲
کد خبر: ۹۷۷۲۸۷
سهمیه گرفتن بوکسورها در آسیا کار سختی است/ روزبهانی برخلاف انتظارات نتیجه گرفت
کارشناس بوکس کشورمان گفت: سهمیه گرفتن در آسیا کار سختی است چرا که بهترین بوکسورهای دنیا در آسیا هستند و بسیار هم روی آن سرمایه گذاری می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیژن باتمانی، کارشناس بوکس، درباره عملکرد تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: متاسفانه خیلی فرصت نکردم بازی بازیکنان را با دقت ببینم اما خوشحالم در این رشته هم نماینده‌ای را در المپیک خواهیم داشت. البته هنوز یک فرصت دیگر باقی مانده و اگر بازیکنان تلاش کنند ان‌شاءالله در آن رقابت‌ها هم می‌توانیم کسب سهمیه کنیم.

او اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوب اکثر رشته‌های رزمی در ایران همه از بوکس هم این انتظار را دارند اما واقعیت این است که حمایتی که از بوکس می‌شود واقعا ناچیز است. این رشته با اینکه در دنیا طرفداران زیادی دارد و همیشه مسابقات آن با حضور تعداد بی‌شمار تماشاگران برگزار می‌شود اما در کشورمان توجه چندانی به آن نداریم به همین دلیل بازیکنان‌‌ ما کم تجربه می‌شوند و قطعا از نظر انگیزشی نیز روحیه لازم را نخواهند داشت.

باتمانی در پایان گفت: نفرات ما خوب کار کردند و دو سهمیه هم گرفتند‌. سهمیه گرفتن در آسیا کار سختی است چراکه بهترین بوکسورهای دنیا در آسیا هستند و بسیار هم روی آن سرمایه گذاری می‌کنند. تنها نماینده ما که متاسفانه نتوانست برخلاف انتظارات نتیجه بگیرد احسان روزبهانی بود، بوکسوری که علاوه بر افت فنی با بدشانسی‌هم مواجه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز