حمید بوحمدان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جایگاه ذوب‌آهن یازدهم جدول نیست/ هواداران اگر دلتنگ لیگ هستند باید به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۱:۴۰
کد خبر: ۹۷۷۳۱۹
جایگاه ذوب‌آهن یازدهم جدول نیست/ هواداران اگر دلتنگ لیگ هستند باید به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خود قرنطینگی بهترین روش برای مبارزه با کرونا است و هواداران هم که برای آغاز مسابقات لیگ مثل ما دلتنگ هستند باید بیشتر این مسائل را رعایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیرامون آخرین وضعیت این تیم و زمان شروع تمرینات به خبرنگار برنا گفت: تمرینات ما تعطیل شده و ما در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم و زمان آغاز دوباره تمرین هم اعلام نشده است.

وی افزود: شرایط کشورمان و بیشتر مناطق دنیا به دلیل شیوع کرونا ویروس بحرانی است و همه ما دچار نگرانی هستیم. باید از همه پزشکان پرستاران که در این روزهای سخت در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند خسته نباشید بگویم و از آنها تشکر کنم. همه باید در شرایط فعلی آنچه که به صلاح است را انجام دهیم و خود قرنطینگی بهترین روش برای مبارزه با کرونا است و اینکه اگر همه در خانه بمانیم و بتوانیم مسائل بهداشتی را رعایت کنیم خیلی زود این شرایط در کشور ما به پایان می‌رسد و به امید خدا می‌توانیم دوباره شاهد بازگشت به زندگی عادی و آغاز مسابقات فوتبال باشیم و فکر می‌کنم هواداران هم که برای آغاز مسابقات لیگ مثل ما دلتنگ هستند باید بیشتر این مسائل را رعایت کنند.

مدافع ذوب‌آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به روند مثبت این تیم در چند هفته اخیر تصریح کرد: ذوب‌آهن روند خوبی را در پیش گرفته و توانستیم در جدول خود را از منطقه خطر دور کنیم، اما جایگاه ذوب‌آهن مکان یازدهم جدول نیست و از این رو در ادامه مسابقات ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین رتبه را کسب کنیم. البته می‌دانیم شانسی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم وتلاش می‌کنیم تا به خاطر هواداران بهترین جایگاه را کسب کنیم. بنده در پایان یک بار دیگر از تمامی مردم این کشور می‌خواهم به مواردی که مسئولان وزارت بهداشت بر روی آن تاکید دارند دقت کنند و خواهش می‌کنم افراد از خانه‌هایشان بیرون نیایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز